ثبت نام مردم در پزشک خانواده شهری رایگان است

سه شنبه ۶ تیر – ۰۹:۲۱:۰۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- ثبت نام پزشکان از مردم در برنامه پزشک خانواده شهری کاملاً رایگان است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا،  رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اجرایی شدن برنامه پزشک خانواده شهری در نیمه شعبان در استان فارس ، تاکید کرد: هیچ پزشکی برای معاینات اولیه و تکمیل فرم های ثبت نام نباید از مردم پولی دریافت کند.
دکتر محمدهادی ایمانیه افزود: همه مردم و پزشکان باید به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام ثبت نام از مردم و تکمیل فرم های مربوط به پرونده الکترونیک سلامت، هیچ وجهی نباید از مردم دریافت شود .
وی اظهار داشت: با اجرای برنامه پزشک خانواده شهری، برای تمامی مردم پرونده الکترونیک سلامت تشکیل می شود، که اطلاعات مورد نیاز مربوط به وضعیت سلامت و همچنین تاریخچه سلامت افراد، در آن ثبت می شود.
دکتر ایمانیه بیان کرد: در حال حاضر پزشکان با ثبت نام مردم در برنامه پزشک خانواده شهری یک سری معاینات از آنها به عمل می آورند که جنبه غربالگری دارد و اطلاعات مورد نیاز را در فرم های مربوطه درج می کنند.
وی گفت: با آغاز اجرای برنامه پزشک خانواده شهری، خدمات مورد نیاز مردم در سطح اول که شامل خدماتی است که بیمار از پزشک خانواده خود دریافت می کند و همچنین دارو، رایگان است.
دکتر ایمانیه افزود: بر اساس هماهنگی هایی که انجام شده است پزشکانی که سرانه خود را ثبت نام کنند و فرم های مربوطه را نیز تکمیل کنند، بیمه علاوه بر تسویه بدهی پیشین آنها، به صورت علی الحساب ۸۰درصد تیرماه این پزشکان را نیز به منظور تشویق، پرداخت می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۶۰۹۲۱۰۰۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.