ثبت نام مسکن مهر در تهران

جام جم آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن های مهر تهران در مرحله اول در منطقه تهرانسر آغاز شده است، گفت: طی یک هفته آینده شرایط ثبت نام اعلام و به احتمال زیاد در عید فطر ثبت نام متقاضیان این مسکن ها آغاز خواهد شد.

علی نیکزاد امروز پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تدابیر اندیشیده شده برای ساخت مسکن های مهر در شهر تهران افزود: به مردم تهران قول داده بودیم که در بخش های مختلف شهر مسکن بسازیم و اکنون در نقاط مختلف این کار را آغاز کرده ایم.

وی گفت که در منطقه تهرانسر ساخت چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار مسکن شروع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حدود یک هفته آینده، همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) شرایط ثبت نام اعلام و به مدت یک هفته به صورت اینترنتی ثبت نام می کنیم.

نیکزاد خطاب به مردم گفت: به دلیل اینکه شهر تهران دارای شرایط ویژه است، با اطلاع رسانی قبلی، زمان ثبت نام را به طور محدود اعلام می کنیم و وقتی ثبت نام انجام شد، امتیاز بندی خواهد شد و به تعداد افرادی که برای دریافت مسکن امتیاز لازم را کسب کرده اند مسکن تعلق خواهد گرفت.

وی در خطابی دیگر به مردم با بیان اینکه نگرانی در مورد کمبود مسکن تهران وجود ندارد، خاطرنشان کرد که چند نقطه در تهران برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است و پس از انجام پی ریزی، ثبت نام انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از امتیازها برای متقاضیان سکونت متقاضی در تهران است، گفت: اگر کسی از دولت زمین یا آپارتمان نگرفته باشد و تا تاریخ ۱/۱/ ۸۴ سندی به نامش ثبت نشده باشد، امتیاز محسوب می شود.

وی گفت که مسکن های تهران تا پایان دولت دهم تحویل خواهد شد.

نیکزاد با اشاره به اینکه بهره برداری از مسکن های مهر انجام شده است، افزود: تعدادی دیگر مسکن مهر نیز پس از ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.