ثبت نام مسکن مهر پردیس فعلا انجام نمی‌شود/ شرایط واگذاری واحدهای سه خوابه

۱۵اردیبهشت،

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس با اشاره به اینکه متقاضیان واحدهای سه خوابه براساس اولویت ثبت نام و واریز آورده، واحدهای خود را تحویل می‌گیرند، گفت: در حال حاضر برای مسکن مهر پردیس ثبت نام نمی شود و ثبت نام تازه پس از بررسی متقاضیانی که در قبل ثبت نام کرده اند و احتمال حذف آنها، آغاز می گردد.

به گزارش consbank، پیمان پیرفرشی در گفتگو با مهر دربارهٔ ثبت نام دوباره مسکن مهر در شهر تازه پردیس، اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام مسکن مهر در پردیس وجود ندارد اما ممکن است با بررسی شرایط متقاضیانی که ثبت نام کردند تعدادی از آنها حذف شوند که براین اساس دوباره از اشخاص تازهی ثبت نام می کنیم.

وی در خصوص مشکل بعضی از متقاضیان مسکن مهر در شهر تازه پردیس برای تحویل واحدهای ۱۲۲ متری، گفت: واحدهای بزرگ بنا بر اولویت ثبت نام و نحوه واریز آورده به متقاضیان واگذار می گردد زیرا تعداد سه خوابه ها بسیار نیست و نمی توان برای همه متقاضیان، این واحدها را در نظر گرفت.

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس با بیان اینکه بعضی از متقاضیان برای تحویل واحدهای مسکن مهر عجله بیشتری داشتند، اظهار داشت: این متقاضیان اصرار داشتند که حتی از اگر واحدهای یک خوابه هم باشد اما زودتر تحویل بگیرند بنابراین واحدهای یک خوابه و دو خوابه آماده به آنها پیشنهاد شد.

وی در خصوص اینکه متقاضیان اعلام کرده اند که ۷۰ درصد آورده واحدهای ۱۲۲ متری را پرداخت کرده اند، افزود: یک عدد میانگین بصورت برآوردی برای تمامی پروژه ها اعلام شده است که متقاضیان آن را می پردازند و این آورده به معنای این نیست که متقاضی چه پروژه ای را می تواند تحویل بگیرد.

پیرفرشی افزود: قیمت نهایی یک واحد در زمان تعیین قرارداد پیش فروش تعیین می گردد بنابراین آورده ای که متقاضی پرداخت کرده است سببی برای تحویل واحدهای خاصی نیست.

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس در خصوص متقاضیان معترضی که صبح روز قبل در شرکت عمران شهر تازه پردیس جمع شده بودند، گفت: این متقاضیان اگر تمایل به واحدهای بزرگتری دارند باید چند ماه دیگر صبر کنند تا این واحدها آماده شود ضمن آنکه واحدهای سه خوابه براساس اولویت بندی به متقاضیان واگذار می گردد.

براساس گزارش مهر، صبح روز قبل جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس که برای تحویل واحدهای ۱۲۲ متری به شرکت عمران پردیس مراجعه کرده بودند، در کمال ناباوری به آنها واحدهای ۹۰ متری و ۱۰۵ متری معرفی شد که اعتراض شدید آنها را به دنبال داشت.

براین اساس، شرکت عمران شهر تازه پردیس چندی پیش با پیامک، مالکان این واحدها را دعوت می کند که در پردیس حاضر شوند و واحدهای خود را تحویل بگیرند. مطابق با قراردادی که این متقاضیان با شرکت عمران پردیس داشتند قرار بود که آپارتمانهای ۱۲۲ مترمربعی در فاز ۸ شهر پردیس در منطقه دره بهشت به آنها واگذار شود.

اما این متقاضیان در هنگام انتخاب و تحویل واحدها متوجه می شوند که متراژ آنها ۹۰ متری یا ۱۰۵ متری است با وجودی که از این متقاضیان آورده واحدهای ۱۲۲ متری گرفته شد و تاکنون ۷۰ درصد پول واحدها را هم پرداخت کرده اند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.