ثبت نام ۷۱ درصد دانش آموزان سراسر کشور

جام جم آنلاین: رئیس مرکز آمار، فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش گفت :۷۱درصد دانش آموزان دوه های تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه با مراجعه به سایت نام نویسی و مراحل ثبت نامی خود را تکمیل کردند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، یوسف نوری با اعلام مطلب فوق افزود :بر اساس آمار ثبت شده سامانه نام نویسی تا تاریخ ۷ تیر ماه ، از مجموع دانش آموزان ۸ میلیون ۷۷۸ هزار و ۳ دانش آموز مراحل ثبت نامی خود را در سامانه تکمیل کردند که این دانش آموزان ۷۱ درصد از دانش آموزان سراسر کشور را شامل می شود.

رئیس مرکز آمار، فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش افزود : از مجموع یک میلیون ۸۱ هزار دانش آموز پایه پنجم ابتدایی تا تاریخ ۷ تیرماه ۹۶۲ هزار و ۸۶۱ دانش آموز که معادل ۸۹ درصد دانش آموزان پایه پنجم در آستانه ورود به ششم ابتدایی هستند ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۸ درصد دانش آموزان اول و دوم راهنمایی هم با ورود به سامانه ثبت نام مراحل ثبت نامی خود را تکمیل کرده اند افزود : تا کنون یک میلیون ۷۴۵ هزار و ۲۲۵ دانش آموز از مجموع دانش آموزان اول و دوم راهنمایی برای ورود به سال جدید تحصیلی نام نویسی کرده اند.

نوری در ادامه خاطر نشان ساخت : از مجموع یک میلیون ۲۹۰ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی ۹۵۲ هزار و ۱۱۰ نفر ثبت نام کرده اند .

رئیس مرکز آمار، فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش با بیان این که استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست ثبت نام را در سامانه ثبت نامی وزارت آموزش و پرورش از آن خود کرده است افزود : در این استان بیش از ۸۳ درصد از دانش آموزان با ورود به سامانه ثبت نام کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد : استان های آذربایجان غربی با ۷۸ درصد و خراسان جنوبی با ۷۵ درصد رتبه های دوم و سوم آمار ثبت نامی دانش آموزان را در کشور از آن خود کرده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.