ثبت ‌نام بدون آزمون رشته‌ های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آغاز شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

ثبت ‌نام بدون آزمون رشته‌ های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت ‌نام بدون آزمون رشته‌ های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آغاز شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام بدون آزمون رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از امروز شنبه ۵ مرداد ماه آغاز شد.

به گزارش ممتاز به نقل ازایمنا، ناصر اقبالی رئیس اظهار داشت: ثبت ‌نام بدون آزمون رشته ‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۵ مردادماه آغاز شده است.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و تهیه یک کارت اعتباری می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام اینترنتی خود اقدام کنند و نسبت به انتخاب رشته محل خود باید دقت لازم را داشته باشند، اما اگر داوطلبی بخواهد رشته/ محل خود را تغییر دهد باید با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام خود در رشته و محل تازه اقدام کند.
اقبالی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان اینترنتی باید از روز شنبه دوم شهریورماه به واحدهای ثبت‌نام شده خود مراجعه کنند، گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند ایمیل خود را به نشانی اینترنتی porsesh@azmoon.net ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
اقبالی در ادامه با اشاره به هک پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام آزمون رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آغاز شده و بدون مشکل انجام می‌شود.
وی افزود: پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی pubr.azmoon.com به سبب هک شدن شرکتی که این پایگاه اینترنتی را پشتیبانی می‌کرده در دسترس نیست ولی این مسئله با ثبت‌نام آزمون رشته ‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد ارتباطی ندارد.

/۱۱۰/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.