ثبت ۱۰ موقوفه تازه در نیمه اول سال در مشکین شهر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشکین شهر گفت: در سال جاری با همکاری و هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ۱۰ مورد موقوفه تازه در شهرستان مشکین شهر به ثبت رسید.

سلمان صحت مند به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: وقف یک دستگاه نان پزی برای مسجد روستای قره درویش توسط شورای سابق این روستا که با مذاکره و پیگیری اداره اوقاف شهرستان مشکین شهر صورت گرفت جزو موقفات تازه است.

وی با شااره به اینکه تکمیل سامانه جامع موقوفات و بقاع از جمله اقداماتی است که در شش ماهه اول امسال صورت گرفت افزود: در سال جاری اقدامات زیربنایی خوبی انجام یافته که در صورت تأمین اعتبار پروژه های نیمه همه تکمیل خواهند شد.

صحت مند با بیان اینکه با افزایش ۶۰ درصدی درآمد اجارات در شهرستان مشکین شهر بخشی از بها ها تأمین می گردد اظهار داشت: بروز رسانی اجارات، اخذ حقوق معوقه موقوفات از طریق دادگاه و اخذ ۲ فقره رأی دادگاه به نفع موقوفات در شهرستان مشکین شهر سبب شده که علاقمندی اشخاص خیر و عاقبت اندیشی به مسئله وقف افزایش یابد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشکین شهر یادآور شد: آماده سازی و نصب ضریح و راه انداری بقعه امامزاده سید، بهاالدین (ع) قصابه و آغاز عملیات عمرانی امامزاده سید ابراهیم (ع) که با کمک و همت مردم با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال مرمت و بازسازی می باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.