ثبت ۵ موقوفه در آران و بیدگل

Multimedia_pics_1388_10_Politic_44.jpg

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل، از وقف پنج موقوفه به ارزش یک میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا محلوجی با اشاره به این‌که «پنج وقف جدید در این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری انجام شده است» ادامه داد: یکی از این موقوفات منزل مسکونی ۴۲۰ متری است که در مردادماه امسال به عنوان مرکز توانبخشی وقف شد و دارای ارزش ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: وقف دیگری که در فروردین ماه امسال در این شهرستان صورت گرفت شامل زمین دو هزار و ۷۳۳ متری است که دارای کاربری مسکونی تجاری بوده و هزینه آن بالغ بر ۲۷۳ میلیون تومان است .

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: زمین شش هزار و ۳۰۰ متری که دارای کاربری کشاورزی در مزرعه شاد آران و بیدگل است بر روضه خوانی امام حسین (ع) در امامزاده هلال بن علی وقف شده که ارزش این زمین ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به منزل مسکونی ۳۶۰ متری به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، ادامه داد: وقف این زمین برای ساخت حسینیه بهجت الله المصطفی بوده است.

محلوجی اضافه کرد: شهرداری آران و بیدگل نیز در شهریور ماه سال جاری ۲۴۸ متر منزل مسکونی را وقف بر مسجد جامع قاضی آران کرده است که ۴۵ میلیون تومان ارزش دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.