ثروتی:دولت در پرداخت سهم تولید لج بازی نمی کرد شاهد گرانی نبودیم

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۶:۳۰:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان دولت برای آرامش بازار فقط دو راهکار پیش رو دارد، تصریح کرد: اگر زمانی که مجلس بر پرداخت سهم تولید ازیارانه هارا تأکید داشت، دولت لج بازی نمی‌کرد و این سهم را پرداخت می‌کرد تولیدکنندگان امروز ورشکسته نمی‌شدند و شاهد گرانی نیز نبودیم.
به گزارش خبرگزاری آریا ، موسی‌الرضا ثروتی پرداخت نکردن یارانه بخش تولید در سال گذشته را علت افزایش قیمت‌های امروز دانست و افزود: پرداخت نکردن یارانه سال گذشته باعث شد بسیاری از دامداری‌ها جوجه ریزی نداشته باشند و امروز مرغی برای فروش در بازار موجود نباشد یا اگر هم باشد با قیمت ۸ هزار ۳۰۰ موجود است.
نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان و گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به علت اینکه دولت در سال گذشته به دامداری‌ها توجهی نکرد و یارانه آن‌ها را پرداخت نکرد، این بخش تولیدی کشور با مشکل جدی مواجه است و نتیجه آن امروز در جامعه نمود پیدا کرده است.
وی تأکید کرد: دولت سال گذشته یارانه دامداری‌ها را نپرداخت و امروز باید تا سه  برابر آن هزینه پرداخت کند تا با افزایش تولید و واردات مردم در ماه مبارک رمضان مردم در مضیقه نباشند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ایجاد بازارچه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را بدون تأثیر در قیمت‌ها خواند و گفت: شاید در کالاها در چنین بازارهایی با تخفیف به مردم ارائه شود ولی ایجاد  چنین بازارهایی راهکار مقابله با گرانی نیست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۸۳۰۳۵۸۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.