ثروتی در گفتگو با آریا: هیچ گروهی نمی تواند هاشمی را متعلق به خود تلقی کند

خبرگزاری آریا- هاشمی رفسنجانی دیدگاه جامع و نظرات خاصی دارد به همین دلیل گروهها نمی توانند ایشان را متعلق به طیف خاصی قلمداد کنند.
موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا می گوید: نباید شخصیت ها تخریب شوند، هرکس می تواند دیدگاه و نظر خودش را بیان کند ولی جدا باید از تخریب دیگران جلوگیری کند.
وی افزود: شخصیت هایی چون هاشمی رفسنجانی از شخصیتهای نظام هستند که در طول دوران انتخاب پست ها و سمت های مختلفی داشته است لذا باید اخلاق اسلامی را رعایت کنیم و از تخریب شخصیتهای نظام پرهیز کنیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: البته بیان نظرات و دیدگاهها ایرادی ندارد در واقع ما بر روی موضوعات باید بحث کنیم و دیدگاههای خودمان را بیان کنیم و اگر بر دیدگاه افراد نقدی داریم نقد عالمانه انجام دهیم نه آنکه به تخریب شخصیت افراد بپردازیم.
ثروتی موضع گیری های هاشمی رفسنجانی را مستقل از اصولگرایان و اصلاح طلبان می داند و می گوید: آقای هاشمی رفسنجانی مواضع مستقلی دارد از این رو بعضا مشاهده می شود اصولگرایان را مورد انتقاد قرار می دهد و گاهی عملکرد اصلاح طلبان را نقد می کند،در واقع هاشمی رفسنجانی دیدگاه و نظرات خاصی دارد به همین دلیل گروهها نمی توانند ایشان را متعلق به طیف خاصی قلمداد کنند.
وی اظهار داشت: بنده تخریب هر شخصیتی را جائز نمی دانم لذا اگر قصدی مبنی بر تخریب هاشمی رفسنجانی نیز وجود داشته باشد با آن مخالفم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.