ثروتی: احمدی نژاد مستند سخن بگوید/ اظهارات رئیس جمهور در خوزستان ناشی از ضعف های مدیریتی است

۰۵اردیبهشت،

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین با بیان این که احمدی نژاد باید برای اظهارات خود سند ارائه کند و مستند حرف بزند، گفت: آقای رئیس جمهور از روزهای اول ریاست جمهوری از لیست متخلفان خبر می داد در حالی که رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خود دولت بوده است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که بالاترین مفاسد در همین دولت اتفاق افتاده است، گفت: اظهارات رئیس جمهور در خوزستان فرافکنی است و این موضوع که می گویند مفاسد اقتصادی فساد نیست و تخلف بانکی است برای جامعه قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خوزستان گفت: معمولا روسای جمهور در پایان دوره هایشان مطالبی را بیان می کنند اما این دوره این موضوع شدت پیدا کرده است.
ثروتی ادامه داد: رئیس جمهور باید با در نظر گرفتن تمام این مسائل کشور را اداره کند اما متاسفانه رشد اقتصادی در این دولت از تمام دولت های قبل و بعد انقلاب کمتر است و میزان نقدینگی به مراتب افزایش یافته و همچنین میزان نفت در بودجه از هر زمانی بیشتر شده است و این نشان می دهد که بی برنامگی و ضعف مدیریت وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مشکلات موجود در جامعه سبب شده تا احمدی نژاد این سخنان را مطرح کند و البته این سخنان درانتخابات ریاست جمهوری نیز تاثیر گذار خواهد بود.
/۲۷۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.