ثروتی به جای حمیدیان روی صحنه رفت

۳۰م دیماه ،

رضا ثروتی کارگردان نمایش ˝ویتسک˝ به جای بابک حمیدیان در اجرای شب اول در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “ویتسک” به کارگردانی رضا ثروتی در دو روز اول جشنواره تئاتر فجر علی رغم آسیب دیدگی بابک حمیدیان به روی صحنه می‌رود. در دوم بهمن و اولین اجرای این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر فجر رضا ثروتی به جای بابک حمیدیان به ایفای نقش پرداخت.

روز اول بهمن‌ماه، بابک حمیدیان در صحنه‌ فیلم‌برداری یک اثر سینمایی دچار سانحه‌ای از ناحیه مهره‌های کمر و مچ پا شده است و به تجویز پزشکان سه هفته استراحت مطلق دارد.

اصلی ترین دغدغه ثروتی در نمایش “ویتسک” این است که چگونه می توان در انتزاعی ترین حالت در فرم نزدیک ترین حالت انسانی را در صحنه ایجاد کرد و به داخل تماشاگر به لحاظ احساسی نزدیک شد و روی حواس او تاثیر گذاشت.

ثروتی برای اجرای این نمایش ایده متن “ویتسک” نوشته گئورگ بوشنر را گرفته و با نگاه خود بازنویسی و کارگردانی کرده است. شاکله اصلی نمایش مستقل از نوشته بوشنر است.

پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، ماکان اشگواری، اصغر پیران، بهمن عباسپور و حمیدرضا الله بخش از بازیگران نمایشند. طراح صحنه توسط ثروتی انجام شده و آهنگساز نمایش بامداد افشار است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳

 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.