ثروتی مطرح کرد: در ائتلاف ۱+۲ چه کسی یک است؟/ این ائتلاف در حد حرف است

۸ م دیماه ،

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین، دربارهٔ تشکیل ائتلاف ۲+۱ با بیان این که در این ائتلاف مشخص نیست کدام شخصیت، شماره یک و کدام یک شماره دو است، گفت: البته آقایان حدادعادل و ولایتی به یکدیگر نزدیک تر می باشند. هرچند ائتلاف شکل گرفته در حد حرف است و برای جدی تر شدن فعالیت ها باید به انتخابات نزدیک تر شد و آن زمان است که می توان آرایش سیاسی گروه های مختلف را دید.
وی با بیان این که باید بزرگان اصولگرایی در کنار یکدیگر جمع شوند و به دنبال وحدت باشند، گفت: تجربه دوره های قبل انتخابات ریاست جمهوری نشان داده است که اصولگرایان به وحدت نمی رسند. اما شاید از همان تجربه ها استفاده کنند و در انتخابات آینده متحد شوند.
وی دربارهٔ تعداد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تعدد نامزدها برای حضور در انتخابات بستگی به شورای نگهبان و نحوه تعیین رجل سیاسی مذهبی دارد.
ثروتی با بیان این که تعداد بسیاری از اشخاصی که احتمال حضور آنها در انتخابات وجود دارد، رجل مذهبی نیستند، تاکید کرد: رجل مذهبی کسی است که در علم و فقاهت و اسلام سابقه داشته باشد و اگر شورای نگهبان درجه رجل مذهبی را برای تایید نامزدها افزایش دهد، دیگر امثال آقای احمدی نژاد در انتخابات شرکت نمی کنند. چون رجل مذهبی نیستند اما ممکن است رجل سیاسی باشند.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.