جابجایی افزون بر ۱۶۰ هزار خودرو در مسیرهای دریایی هرمزگان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 جابجایی افزون بر 160 هزار خودرو در مسیرهای دریایی هرمزگان

جابجایی افزون بر ۱۶۰ هزار خودرو در مسیرهای دریایی هرمزگان

پرشین خودرو: در ۹ روز اجرای طرح نوروزی، جابه‌جایی بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو از سرزمین اصلی به مقصد جزایر استان هرمزگان و بالعکس انجام شد.

به گزارش ممتازنیوز، در نهمین روز از طرح نوروزی ۹۳، حمل و نقل ۲۷۶ هزار و ۶۹۳ نفر مسافر از سرزمین اصلی به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس انجام شد که از اول طرح تا کنون، در مجموع یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر جابه‌جایی مسافر به ثبت رسیده است.
در نهمین روز از طرح نوروزی امسال، یک هزار و ۴۰۸ مورد تردد شناور مسافری در مسیرهای دریایی استان هرمزگان صورت گرفته است.
همچنین از آغاز طرح نوروزی ۹۳ تا پایان روز چهارم فروردین ماه، ۱۶۱ هزار و ۲۳۳ خودرو از طریق بنادر لنگه، کیش، آفتاب، چارک، پهل و لافت جابجا شد که حمل و نقل ۳۷هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو به عنوان بالاترین رقم از ابتدای زمان اجرای این طرح تاکنون، در روز چهارم فروردین به ثبت رسید.
مجموعاً ۹ هزار و ۲۹۵ سفر دریایی طی ۹ روز گذشته، از طریق بنادر هرمزگان صورت گرفته است.
طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی در سه بخش ایمنی مسیرهای تردد، ایمنی بنادر و ایمنی شناورها از ۲۵ اسفند ۹۲ آغاز شده وتا ۱۵فروردین ۹۳ ادامه دارد که دوره زمانی بین دوم تا نهم فروردین زمان اوج سفرهای دریایی در استان هرمزگان است.
یادآور می شود، بنادر مسافری هرمزگان بیش از ۹۵ درصد کل حمل و نقل مسافران دریایی در آب های کشور و ۱۰۰ درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را بر عهده دارند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.