جاده‌های ‌خلوت توریسم‌درمانی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با بیان اینکه حوزه توریسم درمانی ایران هم‌اکنون در حوزه بازاریابی در کشورهای خارجی با مشکل و نقص روبه‌رو است٬ گفت: هم‌اکنون تمام کشورهای پیشرو در حوزه پزشکی٬ برای جذب بیماران خارجی برنامه ریزی دقیقی را انجام داده‌اند٬ این در حالی است که کشور ما با تمام ظرفیت‌های خود٬ هیچ اقدامی برای جذب توریسم انجام نداده است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از خانه ملت، عبدالرحمان رستمیان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در حوزه درمان و تأثیر آن در جذب گردشگر سلامت٬ گفت: به‌طور حتم توسعه و شکوفایی بهداشت و درمان می‌تواند در افزایش گرایش بیماران کشورهای عربی به انجام درمان در کشور نقش به‌سزایی داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی٬ با انتقاد از نبود برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسب حوزه توریسم درمانی در کشور٬ افزود: متأسفانه هم‌اکنون به‌علت فقدان سازماندهی این بخش٬ شاهد هستیم که بیماران خارجی برای اقامت در کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به مراجعه بیماران کشورهای عربی و بلوک شرق آسیا به کشور٬ یاد‌آور شد: به‌طور حتم افزایش میزان توریسم درمانی موجب شکوفایی اقتصادی در کشور می‌شود.

این نماینده مجلس نهم٬ با بیان اینکه حوزه توریسم درمانی ایران هم‌اکنون در حوزه بازاریابی در کشورهای خارجی با مشکل و نقص روبه‌رو است٬ تصریح کرد: هم‌اکنون تمام کشورهای پیشرو در حوزه پزشکی٬ برای جذب بیماران خارجی برنامه ریزی دقیقی را انجام داده‌اند٬ این در حالی است که کشور ما با تمام ظرفیت‌های خود هیچ اقدامی برای جذب توریسم انجام نداده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با تأکید بر نبود زیرساخت‌های لازم برای سازماندهی گردشگران حوزه سلامت٬ گفت: تحقق این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبارات مناسب است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.