“جاده‌ها” پرحجم‌تر از قبل/ کاهش ۱۵ درجه‌ای دما طی روزهای قبل

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد جاده‌های کشور نسبت به روزهای پایانی سال قبل از ترافیک سنگینی برخوردار می باشند و احتیاط برای رانندگان بیش از پیش تاکید شده است.

مقدسیان کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت قبل مرکز مدیریت راه‌های کشور کاهش ۱۵ درجه ای دما را اخطار داده بود،‌ گفت:‌از اول فروردین‌ماه در سرتاسر شمال شرق کشور ما شاهد ۱۵ درجه‌ای دما بودیم.  
 
وی افزود: در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش برف و باران بودیم و از مردم خواستیم سفر خود را با تجهیزات ایمنی آغاز کنند.  
 
مقدسیان اضافه کرد: متاسفانه طبق اخطارهایی که به مسافران عزیز به خصوص رانندگان داده بودیم اما شاهد بودیم که بسیاری از این رانندگان بدون زنجیرچرخ وارد جاده‌های کشور شدند که با مشکلاتی روبرو شدند.  
 
وی اظهار داشت: در ۴ محور شیروان، مشهد- تربت حیدریه، شاهرود-آزادشهر،‌دچار مشکل تردد به سبب بارش برف و باران بودیم که خوشبختانه با کمک راهداران محورهای فوق بازگشایی شد اما در محور مشهد –تربت حیدریه همچنان تردد به سختی انجام می‌شود و تیم راهداران و همچنین پزشک‌یار برای امدادرسانی به رانندگانی که در محورهای برفی و کوهستانی با مشکل مواجهند اعزام شدند.  
 
مقدسیان تصریح کرد: در حال حاضر بارندگی‌ها در شمال شرق کشور خاتمه یافته و تا ظهر فردا پیش‌بینی بارندگی در این محور را نخواهیم داشت.  
 
وی تاکید کرد: رانندگان در شرایط بارش برف و باران حتما از کناره‌های لغزنده‌ جاده‌ها فاصله بگیرند.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.