جاده های اصلی مازندران مملو از خودرو است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسافران و گردشگرانی که تعطیلات اخیر را در مازندران سپری کردند با سختی در حال عبور از جاده های هراز ، کندوان و فبروزکوه هستند که این تراکم ترافیکی مشکلات زیادی را برای آنان به همراه داشته است.

سرهنگ ‘جعفر محمدنژاد’، فرمانده پلیس راه مازندران جمعه شب در مورد وضعیت راه های استان به خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون ترافیک در جاده های اصلی استان سنگین است.

فرمانده پلیس راه مازندران به وضعیت ترافیکی جاده هراز اشاره کرد و گفت : در مناطق پارک جنگلی و تونل شماره یک شاهد ترافیک بسیار سنگین هستیم که طول ترافیک هر یک از این مناطق به حدود ۳ کیلومتر می رسد .

محمدنژاد اضافه کرد : از شیرگاه تا زیرآب در محور مواصلاتی فیروزکوه نیز شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم که این موضوع ، موجب کندی حرکت مسافران شده است.

وی به یکطرفه شدن جاده کندوان به سمت تهران اشاره کرد و گفت : تردد خودرو از ساعت ۱۷ امروز ( جمعه ) از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج ، یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت : در ابتدای جاده هراز ترافیک سنگین است و از منطقه مرزن آباد تا کرج به دلیل یکطرفه شدن از حجم ترافیک کاسته شده و شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

ک/۳۵۱۹/۴۰۲ **۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۴۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.