جاده چالوس امروز هم یک‌طرفه می‌شود

۲۴خردادماه،

معاون امور فنی و عمرانی استانداری البرز گفت: محور جاده چالوس طبق روال روزهای تعطیل یک طرفه می‌شود.

به گزارش مشرق، کاوه حدادپور در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با وجود برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری محور جاده چالوس همانند روال روزهای تعطیل بعد از ساعت اعلام شده یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: بنابراین مسافران باید زمان خود را تظیم کنند و با احتساب پایان ساعت انتخابات نسبت به دادن رای خود در مسیر مبدأ و مقصد اقدام کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم ایران مردم هوشیار و بصیری می باشند که همواره درک درستی از موفقیت‌های سیاسی کشور داشته‌اند.

حدادپور ادامه داد: غیرقابل پیش‌بینی بودن مردم ایران سبب شده است که دشمنان به درستی نتوانند موقعیت و آینده کشور را پیش‌بینی کنند، به همین سبب در عملیاتی کردن نقشه‌ها و اهداف‌شان با شکست مواجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق‌های رای از درجه خوب هم فراتر رفته و به مرز عالی رسیده است.

معاون امور فنی و عمرانی استانداری البرز اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نام گذاری امسال تکلیف مردم را برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور مشخص کرده بودند.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد با توجه به ازدحام جمعیت رای دهندگان و افزایش تعداد آنها در ساعات پایانی، مهلت شرکت در انتخابات تمدید شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.