جارو – بخارشوی ۳۲۹ هزار تومانی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بدنه کوچک و آسیب پذیر

بدنه این محصول iبه علاوه سیم و سری های مختلف آن فضای بسیاری اشغال نمی کند. اما با اینکه در ساخت بدنه بیشتر از پلاستیک فشرده استفاده شده است وزن نهایی آن حدود ۱۵ کیلوگرم است که جابجایی و استفاده از آن را سخت می کند. مخزن بخارشوی و مخزن جمع آوری آب و خاک جاروبرقی هر دو بسیار کوچک می باشند و روی دسته قرار می گیرند.

روی بدنه دو چراغ برای نشان دادن روشن بودن دستگاه و خالی بودن مخزن بخارشوی قرار داده شده است. iبه علاوه حالت استفاده از جارو، بخارشوی و یا هر دو iبه صورت همزمان روی بدنه نمایش داده می گردد. بدنه طراحی بسیارزیبایی ندارد و iبه خاطر زاویه دار بودن احتمال برخورد گوشه های بدنه یا لوازم خانگی وجود دارد.


توان متوسط و ظرفیت پایین

توان این دستگاه ۱۸۰۰ وات است که در مقایسه با مدل های جاروبرقی با قیمت مشابه توان پایینی iبه حساب می آید. ظرفیت مخزن جاروبرقی بسیار کم است و مجبورید iبه طور مداوم آن را تخلیه کنید. ظرفیت مخزن بخارشوی حدود ۳۵۰ میلی لیتر است که برای کمتر از ۱۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

از آنجا که امکان اضافه کردن آب، وقت کار دستگاه وجود ندارد بعد از هر بار پر کردن مخزن باید حدود چهار دقیقه منتظر باشید تا بخار آماده شود. توان مکش جاروبرقی در این مدل ۵۱۰ وات است. هر چند این توان مکش با توان کلی دستگاه تطابق دارد اما وقت استفاده توان پایینی iبه حساب می آید، پس اگر می خواهید حدود ۳۰۰ هزار تومان خرج کنید و از نظافت محیط لذت ببرید iبهتر است iبه جای بخارشوی – جاروبرقی سراغ خریدن یک جاروبرقی پرتوان یا یک بخارشوی کار راه انداز بروید.

امکاناتی برای استفاده محدود

فیلتر بخارشوی را می توانید iبه راحتی از بدنه جدا کرده و شست و شو دهید. طول سیم دستگاه ۵/۵ متر است. iبه همراه دستگاه یک رابط اضافی هم iبه مشتری عرضه می گردد که طول سیم را تا شش متر افزایش می دهد. از آنجا که قابلیت استفاده از سری های کوچک و باریک برای دستگاه وجود ندارد نمی توانید از آن برای درزها و مناطق کم عرض استفاده کنید.

جاروبرقی طوری طراحی شده است که قابلیت جمع آوری آب و خاک را دارد اما برای استفاده از آن باید اول فیلتر رویه دستگاه را از بدنه جدا کرده و بعد از جاروبرقی استفاده کنید. دستگاه حاوی سیم جمع کن اتوماتیک است که سیم را داخل محفظه تعبیه شده روی بدنه جمع می کند. زیر بدنه چرخ های کوچکی قرار داده شده است که جابجایی آن را روی سطوح مختلف آسانتر می کند.

نقاط قوت: بدنه کم حجم، طراحی دو منظوره

نقاط ضعف: بازده پایین، وزن بالای بدنه

قیمت: ۳۲۹ هزار تومان

ویژگی ها: توان ۱۸۰۰ وات، مخزن ۳۵۰ میلی لیتری، قابل شست و شو، طول سیم ۵/۵ متر با سیم جمع کن، چراغ نمایش روشن بودن و خالی بودن مخزن بخارشوی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.