جاسازی دختر جوان در صندوق خودرو/ جنایتکاران با برخورد به خودروی پلیس متوقف شدند

۲۶خردادماه،

دختر جوانی که توسط دو پسر شرور ربوده شده بود با هوشیاری پلیس تهران نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ چند روز قبل ماموران امنیت انتظامی تهران در حال رصد دوربین های امنیتی بودند که متوجه شدند در میدان بهمن دو پسر جوان یک دختر را از صندوق عقب خودرو در آورده و با زور و تهدید قمه در صندلی عقب خودرو پژو ۴۰۵ بردند.
با ملاحظه این موضوع ماموران بلافاصله توسط بیسیم اتفاق را به تمامی واحد های گشتی منطقه اعلام کردند و چون خودرو در محور نواب شمال در حرکت بود انتهای اتوبان را مسدود کردند.
 
چند واحد گشتی پس از چند دقیقه به خودرو رسیدند و راننده خودرو با ملاحظه پلیس اقدام به حرکات جنون آمیزی کرد و در حالی دختر نیز از پشت شیشه به ماموران التماس می کرد تا نجاتش دهند، فرد دیگر داخل خودرو به زور قمه دختر به زیر صندلی کشاند تا از دید ماموران به دور باشد.

ماموران با توجه به حساسیت موضوع و عدم توجه راننده به اخطار های پلیس اول اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که متاسفانه راننده توجهی به اخطار ها نکرد و بر سرعت خود افزود.

ماموران پلیس تهران در ادامه اقدام به شلیک چند تیر به سمت لاستیک خودرو کردند که آن هم موثر واقع نشد و بازهم راننده خودرو بر حرکات جنون آمیز و سرعت خود افزود.

در ادامه یک خودرو واحد گشتی بسیار به خودرو متهمان نزدیک شد و قصد متوقف کردن آنان را داشت که راننده خودروی مذکور به سبب عدم تعادل در حرکت به دلیل سرعت زیاد با خودرو واحد گشتی تصادف کرده و متوقف می‌شود.

پس از توقف خودرو مامواران خودرو مورد نظر را محاصره و دو پسر جنایتکار به هویت مهدی.ع (۲۲ساله) و مهدی.م(۲۶ساله) را که از اراذل و اوباش سطح یک تهران می باشند، دستگیر و دختر جوان را به نام “مرجان” از چنگال آنان نجات می‌دهند.

دختر جوان به ماموران گفت: “مهدی.ع” خواستگار من بوده و به دلیلی که چندین بار به او جواب منفی داده بودم قصد گرفتن انتقام از من را داشت ، به طوری که در یکی از خیابان‌های فرعی به همراه دوستش مرا به زور داخل صندوق انداخته که با التماس من در میدان بهمن مرا از صندوق در آورده و به داخل صندلی عقب بردند و فکر می‌کنم قصد انتقال من به خارج از شهر را داشتند، که پلیس تهران به موقع در صحنه حاضر شد و مرا از چنگال این اشخاص شرور نجات داد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.