جاستین بیبر ۷۰ میلیون پوند می ارزد، ولی…

۳۱فروردین۱۳،

مجله اینترنتی برترین ها
  جاستین بیبر حدود ۷۰ میلیون پوند می ارزد و می تواند تقریباً هر چیزی دلش خواست بخرد.
در حالیکه جاستین با جت های خصوصی به تور دور دنیا رفته است، پدربزرگش در میان آشغال و کثافت زندگی می کند.

 به گزارش برترین ها، جرج بیبر، پدربزرگ جاستین بیبر، در حال حاضر روی تشک کثیفش در کابین دوخوابه کوچک و کثیفی در شهر میچل کانادا خوابیده است.

جرج ۶۱ ساله آنقدر مریض است که حتی نمی تواند از پله ها بالا برود، در نتیجه پایین پله ها می خوابد. خانه او بسیار کثیف و سرد است، چون درختی روی خانه اش افتاده و حفره بزرگی روی سقف ایجاد کرده است.

به گفته جرج، نوه اش بسیار خوب می داند که او مریض است، ولی هیچ کاری برای کمک به او و مادربزرگش انجام نمی دهد.

او می گوید: «ظاهراً جاستین ۷۰ میلیون پوند می ارزد، ولی ما که تا حالا یک پنی اش را هم ندیده ایم. حتی تصور این مقدار پول هم سخت است، همانطور که تصور دور شدن او از ما سخت است.»

جرج بخاطر درد کمرش نمی تواند خوب راه برود. او از اینکه جاستین او را نادیده می گیرد ناراحت است و تنها هدیه ای که از سوی نوه کوچولوی خواننده اش دریافت کرده، یک تلویزیون بوده است.

همسرش کیتی، ۵۶ ساله، ۴۰ ساعت در هفته در یک کارخانه محلی کار می کند و بخاطر مقدار کمی پول، کیسه های رنگ پودری را به دوش می کشد و صورتش را با سیلی سرخ نگه می دارد.

جاستین در حال حاضر در تور دور دنیا است، ولی جرج و کیتی تابحال به تعطیلات نرفته اند، چون توان مالی اش را ندارند.

آخرین باری که جرج نوه اش را دیده، در یک مهمانی خانوادگی در کریسمس بوده است. جاستین دیگر به این کابین که در دوران کودکی اش در آن بازی می کرد، نمی آید.

جرج پدر پدر جاستین، از رفتارهای اخیر نوه اش هم ناراحت و دل شکسته است.

او که قبلاً کارگر تخریب ساختمان بوده، کارهای جاستین را برای سن او، بسیاره روی می داند و نگران این است که چه کسی به او نصیحت می کند.

او اضافه می کند: «وقتی در مورد رفتار اخیرش چیزهایی می شنوم از خودم می پرسم که چه کسی از او مراقبت می کند، چون این پسر، آن پسر کوچولوی دوست داشتنی که ما می شناختیم، نیست.»

نماینده های جاستین نخواستند که اظهار نظری بکنند، ولی یک منبع آگاه اعلام کرد: «اینها هم چرند است.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.