جاسم کرار: نمی‌دانستم مجتبی از استقلال رفته/ به قلعه‌نویی گفتم تو در استقلال باشی، من هم هستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جاسم کرار می‌گوید جباری اینیستای فوتبال ایران است.

سعید اکبری/ جاسم کرار به استقلال بازگشت. انتقال او به این تیم بسیار ناگهانی بود. پس از جدایی جباری از استقلال، امیر قلعه‌نویی به دنبال یک بازیساز و طراح می‌گشت، به همین سبب سراغ جاسم کراری رفت که سابقه بازی در تراکتورسازی را نیز داشت. جاسم که دیروز در اربیل به‌سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرورزشی حرف‌های جالبی دربارهٔ این انتقال و اختلافش با مجتبی جباری به زبان آورد.

*با استقلال تمام کردی؟

بله، تمام کردم. ان‌شاا… به‌زودی به ایران می‌آیم. البته زمان سفرم دقیق مشخص نیست. مادرم در حال حاضر مریض است. او عمل کرده. قرار بود یک دکتر از اصفهان به اربیل بیاید و او را درمان کند اما نیامد. شما می‌دانید که مادر در زندگی آدم‌ها بسیار مهم است. من هم اول منتظرم مادرم بهتر شود. احتمالاً همراه با او به ایران می‌آیم. امیدوارم در این یکی دو روزه دکترش بیاید.

*چه شد که تصمیم گرفتی دوباره به استقلال بازگردی؟

من استقلال را بسیار دوست دارم. امیر قلعه‌نویی را هم بسیار دوست دارم. او مربی تراکتورسازی بود. البته باهم کار نکردیم ولی من کارش را می‌پسندم. پس از اینکه به امارات رفتم و به عراق برگشتم، بدم نمی‌آمد دوباره به ایران بیایم. امیر قلعه‌نویی هم به من زنگ زد و گفت علاقه‌ داری به استقلال بیایی؟ من هم به او گفتم تو مربی بزرگ و خوبی هستی و می‌خواهم به تیمت بیایم و بازی کنم. شما که باشی من هم می‌آیم. قلعه‌نویی انسان خوبی است و دوست دارم در تیمش باشم. البته هنوز در جریان کامل قراردادم نیستم و قرار شد برای امضای آن به ایران بیایم اما مدیر برنامه‌هایم قرارداد بسته و کارهایم را انجام داده است.

البته تو خاطره خوشی از حضور در استقلال نداشتی و زود از این تیم رفتی.

من با چند نفر مشکل داشتم. البته مشکل ما داخل زمین بود و خارج از زمین با هم مشکلی نداشتیم اما این دفعه همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانم برای استقلال خوب بازی کنم.

*تو با مجتبی جباری به مشکل خوردی و در زمین اختلاف پیدا کردید که تا مدت‌ها سوژه بود.

من با جباری خارج از زمین هیچ مشکلی نداشتم، در داخل زمین با هم مشکل پیدا کردیم. الان که جباری رفته است و دیگر در استقلال نیست. من او را دوست دارم. او بازیکن بسیار بزرگی در فوتبال ایران است. به نظر من جباری اینیستای فوتبال ایران است. به خدا دوستش دارم و دروغ نمی‌گویم. خب آن زمان من عصبانی بودم و جباری هم عصبانی بود، به خاطر همین با هم اختلاف پیدا کردیم.

*و جباری گفت اگر کرار باشد من نیستم و بعد تو رفتی.

من این مسائل را نمی‌دانم. آمده‌ام استقلال که بازی کنم و با کسی هم کاری ندارم. خب، من و جباری سر یک کاشته با هم اخلاف پیدا کردیم. این از عصبانیت ما بود. بعد از بازی وقتی از زمین خارج شدیم برای من همه‌چیز تمام شد و دیگر با جباری اختلافی نداشتم.

*تو قرار است جای جباری را در استقلال بگیری.

من نمی‌دانم. خبر نداشتم که جباری از استقلال رفته است ولی اصلاً نمی‌دانم قرار است جای او باشم یا نه. او بازیکن بزرگ و بسیار مؤثری است، من هم مشکلی برای حضور در استقلال ندارم و امیدوارم بتوانم خوب بازی کنم.

*استقلال به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان رسیده است. فکر می‌کنی شانس قهرمانی دارد؟

من بسیار از وضعیت استقلال خبر ندارم و نمی‌دانم چطور است ولی استقلال خوب بازی می‌کند و تیم بزرگی در آسیاست. امیدوارم که قهرمان آسیا شویم. کار سخت است. استقلال در لیگ‌برتر نیز شانس بسیاری دارد و امیدوارم موفق باشیم.

*تو دیگر در تیم‌ملی عراق بازی نمی‌کنی؟

چرا، اتفاقاً مسئولان فدراسیون فوتبال به ما گفته‌اند که دوباره به تیم‌ملی برگردید. من، نشات اکرم و یونس محمود با زیکو سرمربی قبلی تیم‌ملی مشکل داشتیم و دیگر به تیم‌ملی دعوت نشدیم اما وقتی زیکو رفت، مسئولان فدراسیون به ما زنگ زدند و گفتند که برای بازی‌های تیم‌ملی دوباره آماده شوید. امیدوارم دوباره به تیم‌ملی عراق برگردم و بتوانم بازی کنم.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.