جاس ویدون نوشتن فیلمنامه و کارگردانی «انتقام جویان ۲» را عهده دار شد

جاس ویدون نوشتن فیلمنامه و کارگردانی «انتقام جویان 2» را عهده دار شدپس از موفقیت خیره کننده این فیلم ابر قهرمانی در گیشه سینماها؛
جاس ویدون نوشتن فیلمنامه و کارگردانی «انتقام جویان ۲» را عهده دار شد
تاریخ درج : ۱۸ مرداد
سرفصل : سینمای جهان   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سریره طاهرافشار: “جاس ویدون” برای ساخت سری دوم «انتقام جویان» به استدیو ماروال بازمی گردد. این خبر را “رابرت ایگر” رئیس والت دیزنی در روز سه شنبه اعلام کرد.

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، “جاس ویدون” برای ساخت سری دوم «انتقام جویان» به استدیو ماروال بازمی گردد. این خبر را “رابرت ایگر” رئیس والت دیزنی در روز سه شنبه اعلام کرد.

با توجه به فروش قسمت اول این فیلم (۱٫۴۶ میلیون دلار) که توانست عنوان پرفروش ترین فیلم سال را تا به امروز از آن خود کند، ساخت قسمت های بعدی این فیلم جای تعجبی نداشت و برگشت “ویدون” قطعا به مدیر تولید این فیلم آرامش خاطر بزرگی می دهد.

“ویدون” یکی از کلیدهای موفقیت این فیلم به حساب می رود و قلم نوشتاری او و اطلاعاتش درباره ابرقهرمانان توانست او را از نظر منتقدان راضی نگه دارد.

همچنین قرار است که او به همراه استدیو ماروال این فیلم ابرقهرمانانه را به سریال تلویزیونی نیز تبدیل کند.

به گزارش سینمانگار، از مهمترین سریالهای بوجود آمده توسط “ویدون” می توان به سریال خون آشامی «بافی قاتل خون آشام» اشاره کرد که موفقیت عظیمی در تلویزیون داشته است.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.