جالبترین طراحی داخلی ماشین در طول تاریخ + عکس

بیشتر مردم در هنگام انتخاب خودرو سوای جنبه های فنی به ظاهر خارجی و داخلی خودرو نیز دقت می کنند…
ممتازنیوز: بیشتر مردم در هنگام انتخاب خودرو سوای جنبه های فنی به ظاهر خارجی و داخلی خودرو نیز دقت می کنند. مسئله طراحی داخلی در دنیای امروز که خودروها از تنوع فراوانی برخوردار شده اند اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

در حالی که ظاهر داخلی ماشین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است کارخانه های متفاوتی در طول تاریخ ماشین هایی را تولید کرده اند که کاملا از این لحاظ عجیب بوده اند. در این مطلب به این ماشین های بسیار عجیب از حیث طراحی داخلی اشاره می کنیم.

مازراتی بومرنگ

عکس

یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی که این روزها بسیاری خودروهایش را به نوان زیباترین ماشین ها قبول دارند در سال ۱۹۷۲ طرحی با نام بومرنگ تولید کرد که کاملا متفاوت با طرح های امروزی اش بود. این ماشین دارای یک فرمان بسیار بزرگ تر از حد طبیعی بود و داخل آن شما می توانستید تمام کلیدهای مربوط به تنظیمات را پیدا کنید. این ماشین می توانست به سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

سیتروئن زنیا

عکس

شرکت سیتروئن را با خودروهایی نظیر زانتیا در ایران می شناسید. در سال ۱۹۸۱ طرحی به عنوان مدل زنیا در این شرکت ساخته شد که بسیار عجیب بود. در قسمت فرمان این ماشین دکمه های بسیار زیادی وجود داشت و بیشتر به شکل یک تلفن بود تا خودرو. این طرح هیچگاه به تولید انبوه نرسید و سیتروئن همیشه از آن به عنوان یکی از بدترین طرح هایش یاد می کند.

پونتیاک بانشه

عکس

کارخانه امریکایی پونتیاک طرحی مفهمومی و تخیلی برای یکی از خودروهایش ارائه کرد. در این طرح که به بانشه معروف است، خودرو کاملا برای نسل های اینده طراحی شده بود. طراحی داخلی به سبک اینده ولی امکانات داخلی آن بسیار قدیمی بودند. این طرح در سال ۱۹۸۸ ارائه شد.

هوندا سیویک

عکس

خودروهایی با این نام را شاید در سال های گذشته در ایران دیده باشید اما این مدل که در سال ۲۰۰۳ طراحی شد با همه آن ها فرق دارد. هوندا در آن سال طرحی بسیار پیچیده ارائه کرد. این طرح بیش از نیم میلیون دلار برای هوندا خرج داشت. در این خودرو، شما ۵ صفحه نمایشگر اطلاعات می بینید و اکثر تکنولوزی های روز دنیا در آن استفاده شده بود.

پاگونی هایورا

عکس

بیشتر این خودروها طرح هایی اجرا نشده و مربوط به قرن ۲۰ است اما طراحی خودروهای عجیب در قرن حاضر شاید واقعا غیر معقول باشد اما پاگونی این کار را انجام داده است. در سال ۲۰۱۱ پاگونی مدل هایورا را وارد بازار کرد. طراحی قسمت جلو داشبورد این ماشین به اندازه ای عجیب و پیچیده است که حتی برخی طراحان آن نیز برخی از کلید های آن را نمی شناختند. این ماشین قیمتی بالای یک میلیون دلار دارد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۶ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , طراحی داخلی خودرو, طراحی داخلی ماشین, عجیبترین طراحی داخل خودرو, ماشین


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.