جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

فروردین ۱۴۰۳

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها می باشند. بازی های و سرگرمی های بسیاری همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می گردد که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت می باشند. هر روزه نیز بازی های تازهی وارد بازار می گردد که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب تازهترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی ریاضی و زامبی – آندروید

با حل معادلات ریاضی حساب زامبی ها را برسید Math vs. Zombies: Math Workout – یک گیم زیبا و فکری که سرعت عمل شما را در شرایط بحرانی برای مقابله با زامبی های آدم خور به چالش و شما برای نابودی آنها از سلاح های ساده با در نظر گرفتن آسیبهایی که به این موجودات وارد میکنه باید استفاده کنید کیم دارای یک گیم پلی خوب برای اندروید شماست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

بازی نوا – ویندوز فون

بازی جالب نوا Nova برای گوشی های نوکیا در دسترس شماست.بازی هیجان انگیز مبتنی بر استراتژی می باشد. شما با ایجاد گسترش سیستم ستاره ای خود با استفاده از ابرنواختر بر دشمن پیروز می شوید. بازی فکری که با قرار ادن ستاره ها در جای مناسب امتیاز کسب می کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

بازی شمشیر مبارزه ای – بادا

بازی زیبا وسرگرم کننده شمشیر خیانت Blade of Betrayal ویژه سیستم عامل بادا – بازی شمشیر خیانت یک بازی زیبا وشمشیری میباشد که دارای گیم پلی ساده و روان ودر این حال دارای سبکی زیبا و سرگرم کننده میباشد و داستانی گانگستری و انتقام جویانه دارد.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.