جامعه روحانیت به تعیین سخنگو بی‌میل است/هنوز مسئله “تجمیع جامعتین” ساخته و پرداخته نشده است

۲۲م آذر ،

شجونی در تشریح جزئیات جلسه جامعه روحانیت مبارز:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه به نظر می‌رسد جامعه روحانیت تمایلی به تعیین سخنگو ندارد،‌ گفت:‌ در جلسات جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هنوز مسئله “تجمیع جامعتین” ساخته و پرداخته نشده است.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛‌ از برگزاری جلسه جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت الله مهدوی کنی خبر داد.

وی با بیان اینکه جلسه اعضای جامعه عصر دیروز(سه شنبه) برگزار شد، گفت: در این جلسه اعضا دربارهٔ مسائل روز کشور و جامعه به بحث و بررسی پرداختند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دربارهٔ وضعیت سخنگوی جامعه روحانیت که از تیر ماه امسال بلاتکلیف مانده است، گفت: در جلسه دیروز دربارهٔ سخنگوی جامعه صحبتی نشد، اما من از جایی شنیده ام که اعضای جامعه تمایلی به تعیین سخنگو ندارد و در آینده نیز سخنگو تعیین نخواهند کرد.

حجت الاسلام شجونی دربارهٔ “موضوع انتخابات” در این جلسه با بیان اینکه هنوز موضوع انتخابات در جامعه روحانیت داغ نشده است، اظهار داشت: در این جلسه تنها بر ضرورت حضور فعال روحانیت در انتخابات تاکید شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه دربارهٔ دیدار هفته قبل جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ جامعه روحانیت صحبت‌هایی را در این جلسه مطرح کرد که جامعه مدرسین آنها را پذیرفت اما هنوز مسئله “تجمیع جامعتین” ساخته و پرداخته نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.