جامعه نیازمند پژوهش‌های کاربردی مدد کاران اجتماعی

فروردین ۱۴۰۳

دبیر علمی اولین جشنواره پژوهش برتر مدد کاری اجتماعی:

ترغیب مدد کاران اجتماعی برای ارائه پژوهش های کاربردی ، پژوهش در بخش‌های حرفه ای مختلف و همچنین ارتقا سطح علمی مدد کاری اجتماعی ایران از اولویت های اولین جشنواره پژوهش برتر مدد کاری اجتماعی محسوب می‌شود.

معصومه معارف وند اولین دانش آموخته مقطع دکترای مدد کاری اجتماعی در کشورمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: اولین جشنواره پژوهش‌های برتر مدد کاری اجتماعی که به همت کمیته اجرایی از دانشجویان مدد کاری است همزمان با روز ملی پژوهش ۲۵ آذر ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه گفت: در این اولین جشنواره پژوهش برتر مدد کاری اجتماعی در نظر داریم تا مددکاران را برای ارائه پژوهش های کاربردی سوق دهیم و از پژوهش‌هایی با ویژگی خاص نظیر موضوعات مناسب با نیاز مخاطبان در ایران که در روش شناسی بدون اشکال بوده اند تقدیر و تشکر داشته باشیم تا شاهد ایجاد انگیزه به سایر مدد کاران نیز باشیم.

حضور مددکاران اجتماعی در کارگاه‌های آموزشی سازمان ملل متحد

معارف وند در ادامه خاطر نشان کرد: پژوهش گران برتر حوزه مدد کاری اجتماعی با احراز صلاحیت از سوی کمیته داوران می توانند در کارگاه های آموزشی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۴ حضور پیدا کنند.

دبیر علمی اولین جشنواره پژوهش برتر مدد کاری اجتماعی گفت: انجمن حمایت از حقوق کودکان، خانه خورشید سازمان هایی نظیر دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر، سازمان ملل متحد و…صندوق کودکان، سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد ، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۳ و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از حمایت کنندگان این جشنواره بودند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.