جامعه پزشکی بیمه طلایی می شوند

بینا- بر اساس توافق‌نامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و بیمه ایران، تمامی اعضای جامعه پزشکی کشور و خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.
به گزارش بینا؛ دکتر محمدرضا نوروزی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: هزینه سنگین انواع درمان و عمل‌های جراحی همواره یکی از دغدغه‌های اساسی اکثریت اعضای جامعه پزشکی کشور و خانواده تحت تکفل آنها بوده است. به همین علت و در راستای رفع این دغدغه بزرگ، صندوق تعاون و رفاه این سازمان پس از رایزنی‌های گسترده با مسوولان بیمه ایران، سرانجام قرارداد پوشش بیمه طلایی بدون سقف را منعقد نمود که بر این اساس هزینه‌های درمان و جراحی در بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی نیز پرداخت می‌شود.
نایب رییس شورایعای نظام پزشکی افزود: بر اساس این قرارداد شرکت بیمه‌گر متعهد شده است علاوه بر پوشش ۹۰ درصدی هزینه‌های بستری، جراحی‌، پاراکلینیکی، هزینه‌های مربوط به ویزیت، دارو و تامین انواع آرتروز و پروتز را نیز بپردازد.به گفته نوروزی، افراد تحت پوشش بیمه طلایی در صورت نیاز به دریافت عضو پیوندی از فرد زنده (همانند پیوند کلیه) و سایر موارد نیز به غیر از فرانشیز ۱۰ درصد، هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهند کرد.
مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: هزینه‌های انواع جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ‌شکن در بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود، جراحی‌های مربوط به انواع سرطان‌ها، پیوند قلب، کبد، ریه، کلیه و مغز استخوان، زایمان، درمان نازایی و دندانپزشکی و سایر موارد نیز از سوی شرکت بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.وی گفت: اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور برای دریافت بیمه نامه بدون مراجعه حضوری می‌توانند از طریق سایت سازمان تعاون و رفاه به نشانی www.irimcs.ir ثبت‌نام نمایند. همچنین تمامی دفاتر سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و واحد کارگزاری بیمه نظام آسایش در ساختمان مرکزی نظام پزشکی تهران آماده ثبت‌نام متقاضیان و ارایه خدمات مربوطه هستند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.