«جام‌جم» ۱۲ ساله شد

جام جم آنلاین: آنقدر زمان و عمرمان زود می‌گذرد که باورمان نمی‌شود به همین زودی روزنامه جام‌جم وارد ۱۳‌سالگی خود شده است.

امروز سالروز تولد روزنامه‌ای است که با بیم و امید پا به عرصه رسانه‌ای کشورمان گذاشت، اما دیری نپایید که بیم‌ها جای خود را به امیدها داد و در چشم برهم‌زدنی روزنامه جام‌جم به تیراژ ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتایی رسید و به عنوان یکی از مطرح‌ترین رسانه‌های مکتوب کشورمان در پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها جای خود را پیدا کرد.

رمز مانایی و ماندگاری یک رسانه بویژه رسانه مکتوب در همراهی و همدلی مخاطبان آن است. اگر «جام‌جم» پس از ۱۲ سال توانسته به جایگاه کنونی خود برسد، دلیلش احترام به مخاطب خود است و دغدغه‌های او را همواره دغدغه خود می‌داند.

«جام‌جم» بر پایه اصولی تعریف شده و مشخص وارد عرصه مطبوعات کشور شد و آن اصول چیزی نبود جز حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، نظام و مردم؛ بر این اساس هم توانست تاکنون در این عرصه پرمخاطره محکم و مصمم گام بردارد و به حیات رسانه‌ای خود ادامه دهد.

به همین مناسبت گزارشی از فرآیند تولید و انتشار خبر و چاپ و توزیع روزنامه و نیز گفت‌وگو با قدیمی‌ترین مشترک «جام‌جم» و همچنین خاطراتی از خبرنگاران را در صفحات ویژه‌ای می‌خوانید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.