جام جهانی برزیل ۶ دسامبر ۲۰۲۴ قرعه‌کشی می‌شود

کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل ۶ دسامبر ۲۰۲۴ را به عنوان زمان قرعه کشی تیم های راه یافته به مرحله نهایی این رقابت ها مشخص کرد.
زمان قرعه کشی: جمعه ۱۵ آذر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران

به گزارش ممتاز، عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود درخصوص مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل که روز جمعه ۱۵ آذر انجام می گیرد گفت: ما از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در شبکه سوم سیما به طور مستقیم این مراسم را پوشش خواهیم داد.

همچنین ابوالفضل اکبری، تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه ۲ نیز روز دوشنبه با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ و همزمانی آن با برنامه‌های این هفته ورزش از نگاه ۲ گفت: با توجه به اهمیت موضوع و جذابیت‌های آن برای علاقمندان ورزش به خصوص فوتبالی‌ها، تصمیم گرفتیم برنامه این هفته را به قرعه‌کشی مرحله پایانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل اختصاص بدهیم.

کمیته برگزاری این رقابت های همچنین اعلام کرد که مراسم قرعه کشی در ورزشگاه بائیا در شمال شرق برزیل برگزار می شود.

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا زمان برگزاری بازیها را اعلام کرد به طوری‌که بازی افتتاحیه در ۱۲ جون ۲۰۲۴ (۲۲ خرداد ) در ورزشگاه سائوپائولو در ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار می شود.

فیفا همچنین اعلام کرد که بازیهای مرحله گروهی در ساعت های ۱۳و۱۷ و ۱۸ و ۱۹و ۲۱ به وقت محلی برگزار می شود این درحالی است که بازیهای مرحله یک هشتم و یک چهارم بین ساعت های ۱۳ و ۱۷ برگزار خواهد شد. دو بازی مرحله نیمه نهایی هم راس ساعت ۱۷ برگزار می شود اما بازی فینال که قرار است ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۴ در ورزشگاه ماراکانا برگزار شود راس ساعت ۱۶ به وقت برزیل انجام می شود.

فیفا همچنین روز ۱۹ می ۲۰۲۴ را به عنوان تاریخ نهایی فرستادن لیست بازیکنان اعلام کرد.

در تاریخ ۱۹ تا ۲۵ می به جز لیگ قهرمانان اروپا تمام لیگ های داخلی کشورها تمام می شود. بازیکنانی که در فینال لیگ قهرمانان حضور می یابند تنها یک هفته فرصت برای استراحت دارند و بلافاصله بعد از آن باید در رقابت های جام جهانی شرکت کنند.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. تیمور علی میرزالو:

    ایشالا ایران با تیم های شیلی بوسنی اکواذور هم گروه میشه

  2. جمشيد:

    به امید اینه ایران به مرحه یک چهارم راه یابد .ان شاءالله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.