جام حذفی برگزار می‌شود

جام جم آنلاین: سرپرست سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد که جام حذفی با یک برنامه‌ریزی دقیق امسال برگزار شود.

در حالی که پیش از این علی کفاشیان اعلام کرده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌گیری راجع به برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی را به فدراسیون ایران محول کرده و روی این اصل نیز جام حذفی امسال برگزار نخواهد شد، غلامرضا بهروان که به همراه کفاشیان در اجلاس AFC شرکت کرده بود، از احتمال برگزاری این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با این‌که طبق نظر AFC می‌توانیم تمام سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از نتایج لیگ برتر به آنها معرفی کنیم، اما با صحبت‌هایی که میان خودمان داشته و بررسی‌هایی که بنده داشتم، امیدواریم جام حذفی را با یک برنامه‌ریزی دقیق و جابه‌جا کردن زمان بعضی از بازی‌ها برگزار کنیم.

وی به موضوع استاندارد نبودن نور ورزشگاه‌ها برای بازی در شب اشاره کرد و افزود: پنجشنبه شب در ورزشگاه دستگردی تهران شاهد دیدار نفت تهران و راه‌آهن بودم. نور این ورزشگاه از حد استاندارد و میزانی که باید برای برگزاری مسابقه‌های لیگ کفایت کند، کمتر بود. ما به تمامی ورزشگاه‌هایی که با چنین مشکلی مواجه هستند ابلاغ کرده و از باشگاه‌های مربوطه هم می‌خواهیم تا حد استاندارد ۱۲۰۰ لوکس نور برای استادیوم‌ها که قانون AFC هم است را به سرعت تامین کنند.

بهروان که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، همچنین از جریمه پنج میلیون تومانی مربیانی که در نشست‌های خبری حاضر نشوند خبر داد و گفت: این موضوع را برای تصویب در جلسه هیات رئیسه مطرح خواهیم کرد. معتقدیم بنابر احترامی که باید برای اصحاب رسانه قائل بود، مربیان نباید رفتاری انجام دهند که به شأن خبرنگاران جسارت شود. خبرنگاران قشر زحمت‌کشی هستند که جزو ارکان پیشرفت فوتبال ما به حساب می‌آیند. هر چند که این رابطه و مسئولیت باید دوطرفه باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.