جام حذفی، قرمزها مهمان و آبی ها میزبان

۲۷م دیماه ،

سایت گل: قرعه‌کشی دو بازی مرحله نیمه‌نهایی و یک‌چهارم نهایی جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و میزبان‌های این دو بازی شناخته شدند.

بازی استقلال و سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی در شهر تهران برگزار خواهد شد و در بازی باقیمانده از مرحله یک‌چهارم نهایی هم ذوب‌آهن در اصفهان از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

برنده دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی با داماش گیلان روبه‌رو خواهد شد. اگر تیم صعودکننده ذوب‌آهن باشد بازی نیمه‌نهایی در شهر رشت انجام می‌شود اما اگر پرسپولیس به نیمه‌نهایی برسد میزبان بازی داماش- پرسپولیس را قرعه مشخص خواهد کرد.

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس که به عنوان نماینده این باشگاه در جلسه حاضر بود، نسبت به این قرعه‌کشی معترض شد و معتقد بود قرعه‌کشی به درستی انجام نشده است. او به کمیته مسابقات رفته تا اعتراض خودش را اعلام کند.

به نقل از فارس، شیرینی در توضیح اعتراضش گفت: «با توجه به اینکه نماینده ذوب‌آهن کاغذها را دیده بود ما معترض شدیم که چرا قرعه‌کشی اینطور انجام شد. البته ما تابع سازمان لیگ هستیم اما یک بار نماینده ذوب‌آهن به خاطر همین کار وقتی که طبقه بالا بود اعتراض‌هایی داشت و وقتی طبقه پایین برای قرعه‌کشی آمدیم او اول کاغذها را دید و بعد برداشت که ما به این موضوع به شدت اعتراض داشتیم.»

سرپرست پرسپولیس در پایان می‌گوید: «ما تابع سازمان لیگ هستیم و باید ببینیم چه می‌شود.»

با این قرعه، ممکن است پرسپولیس برای رسیدن به فینال مجبور به انجام دو بازی بیرون از خانه در اصفهان و رشت باشد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.