جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم خواستار شد:اقدام اساسی اساتید برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۶:۰۱:۰۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم گفت: اساتید در همه بخش‌ها از جمله اسلامی شدن دانشگاه‌ها باید اقدامات اساسی انجام دهند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده در همایش نخبگان و اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان قم که به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: تحقق و پیگیری اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین هدف تاسیس بسیج اساتید است.
وی خاطرنشان کرد: باید به معنای اهم استادان در همه بخش‌ها از جمله اسلامی شدن دانشگاه‌ها و پاسخگویی دانشگاه‌ها در عرصه‌های علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی اقدامات اساسی انجام دهند.
جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با بیان اینکه بسیج اساتید در اولویت نخست جامعه است، گفت: با توجه به این امر نباید از هیچ اقدامی دریغ کنیم بلکه باید با خلاقیت و ابتکار به اقداماتی اساسی بپردازیم.
وی تشکیل حلقه صالحین را از جمله اقدامات در دستور کار بسیج اساتید ذکر کرد و افزود: تحقق این مسئله موجب افتخار سازمان بسیج اساتید است.
لازم به ذکر است حجت‌الاسلام علیزاده در پایان سخنرانی خود، آیت‌الله کعبی را به‌عنوان استاد نخبه سازمان بسیج اساتید استان قم معرفی کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۸۰۱۰۱۲۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.