جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران دعوت حق را لبیک گفت

۳ شهریور – ۰۴:۴۶:۰۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-حاج مجید نخعی جانباز انقلاب اسلامی و از رزمندگان شاخص لشگر ۴۱ ثارالله شب گذشته در جوار رحمت الهی آرام گرفت.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، وی که جانشینی ستاد بازسازی استان تهران را برعهده داشت تا آخرین لحظات حیات پربرکتش در مسیر ترویج اسلام و انقلاب اسلامی، اهل بیت عصمت و طهارت و آرمان های شهدا گام برداشت.
مهندس حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن اعلام تأثر و تأسف شدید از درگذشت این اسطوره مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس با اعلام این مطلب که این رزمنده بی ادعا و این مدیر لایق از ذخایر انقلاب اسلامی است اظهار داشت: خلا وجودی این مدیر ارزشی در ستاد بازسازی عتبات عالیات هرگز پر نخواهد شد.
نام مرحوم  مجید نخعی که در انجام امور خیر و جذب مشارکت های مردمی برای مرمت و بازسازی اعتاب مقدسه سر از پا نمی شناخت تا ابد از ذهن و خاطر کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات و رزمندگان لشگر ۴۱ ثارالله و مردم استان کرمان و اهالی زادگاهش شهر زرند نخواهد رفت.
روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن عرض تسلیت این ضایعه تأسف بار به خانواده محترم ایشان، دوستان، همکاران و آشنایان تعدادی از تصاویر نامبرده را جهت بهره برداری در ادامه در اختیار قرار می دهد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۴۱۶۴۶۰۶۷۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.