جانشینم با لابی می خواهد جای من را بگیرد

افزود:  از اینکه بازیهای لیگ برتر در هفته های اخیر تغییر می کند تیم ها بسیار ضرر می بینند وامیدواریم که این بی برنامه گی ها درست شود ما فکر می کردیم که امسال شرایط بهتر شود از چند ماه پیش فدراسیون فوتبال می دانست که ایران میزبان مسابقات نوجوانان آسیاست ولی برنامه ریزی نکرده بود و اگر صحبتی کنیم جریمه مان می کنند و حرف هم نزنیم باید ضرر ببینیم من باید از حق تیمم دفاع کنم.

وی تصریح کرد: ما شدیم مثل کشورهای حوزه خلیج فارس که با توجه به هزینه های زیادی که انجام می دهیم و مرتب مربی را برکنار می کنیم کار اصولی نیست و مربیان همیشه در استرس هستند که اگر این بازی را ببازند عوض می شوند و اکثر رسانه ها هم خیلی عجله دارند مربی با یک نتیجه نگرفتن از کار برکنار شود.

ویسی اظهار داشت: خیلی ها علاقه داشتند تا من برکنار شوم و به من زنگ زده اند وگفته اند اگر باختی عوض می شوی خوب اگر می خواهند من را عوض کنند مشکلی نیست اما من تمام حق و حقوق خود را از باشگاه دریافت می کنم و می روم و این باشگاه است که از این موضوع آسیب می بینید و افرادی هستند که سعی می کنند با لابی کردن جایگزین من شوند و جای من را بگیرند و اگر هم نتیجه نگرفتند می گویند تیم را کسی دیگر بسته است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: حتما کسی است که می خواهد با لابی جای من را در تیم پیکان بگیرند چون مدام با من تماس می گیرند و اعلام می کنند اگر باز ی ها را ببازی عوض می شوی و اگر من وجدان کاری داشته باشم و ببینم که تیم نتیجه نمی گیرد خودم کنار می روم.

ویسی خاطرنشان کرد: اگر تیم پیکان در دو بازی ۵ تا گل می خورد حتما باید سرمربی عوض شود چرا درلیگ های اروپایی زمانی که تیم ها گل می خوردند هیچ اتفاقی نمی افتد؟ از این اتفاقات در لیگ می افتد و باید این افراد دست از کارهایشان بردارند تیم پیکان یک تیم جوان است و من به تیم خود بسیار ایمان دارم. مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.