جانشین «جباری» در عمرش ۹۰ دقیقه هم بازی نکرده؟!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

 

 “جاجا” بازیکن تازه و البته تستی و جانشین “جباری”، متولد منطقه‌ای تحت عنوان “ساحل نهنگ” در برزیل است. ۲۶ سال بیشتر ندارد. دارای یک متر و ۷۰ قد و سبک وزن است . پست اصلی او هافبک تهاجمی و با پای راست فوتبال بازی می کند . اما قابلیت بازی در بالهای راست و چپ را در میانه زمین هم دارد.
 
ارزش بین المللی او نمی تواند بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به ریال خودمان باشد. در کارنامه بازیگری او آنالیز های عجیبی ملاحظه می‌شود . این بازیکن با این سن و سال رکورد دار تعویض باشگاه است. تاکنون از ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۴ در مدت ۸ سال ۲۲ باشگاه را عوض کرده . حتی یکبار از لیگ دسته یک ژاپن سر در آورده اما فقط دو بازی و ۴۸ دقیقه در زمین حضور داشته. البته در همین مدت کم هم یک گل زده .
 
اما جاجا پس از این حضور دوباره به برزیل برگشته. حالا چرایی این مسئله را باید کاشفان استقلال جواب بدهند . در پروفایل این بازیکن ۴۸ بازی و ۱۹۱۰ دقیقه حضور در زمین به ثبت رسیده است . یعنی ۲۴۱۰ دقیقه  روی نیمکت  قرار گرفته . ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده ۸ باری از داوران کارت زرد گرفته و ۲۷ بار وارد زمین شده و ۲۰ بار از زمین خارج شده . این آمار نشان می دهد اگر او مصدوم نبوده در ۲۰ بار خروج از زمین یک هافبک تهاجمی، یعنی تیم به بن بست خورده؟!
 
او با مربیان مختلفی کار کرده و به نظر می رسد بیش از اینکه یک بازیکن اصلی بوده باشد . او همیشه ذخیره قابل اطمینانی بوده .حالا اگر قرار به جایگزینی او با پست مجتبی جباری است . تجربه نشان می دهد . این جذب سرانجام خوشی نخواهد داشت . یک شبه نمی توان از او انتظار داشت بازیکن کاملی شود و ۹۰ دقیقه بازی کند . ضمن اینکه پیراهن باشگاه استقلال هم  ازآنچنان برندی بر خوردار است که امثال این بازیکن براحتی در لیست قرار نگیرند . در قرن ارتباطات باید مسئولان محترم استقلال بدانند که اگر حساسیتی در رسانه ها بابت بعضی بازیکنان خارجی صورت می گیرد، فقط بخاطر جلوگیری از حیف اموال است.

 

 

 

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.