جانشین فرمانده سپاه: ملت ایران عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح می دهد

این مطلب در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران با روح مقاومت خود عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح داده و با مقاومت در برابر تحریمات مقابل هیچ کس زانو نخواهد زد.

سردار حسین سلامی روز سه شنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر چهار، با محوریت شهید شاپور برزگر و خلبان غفور جدی در اردبیل با اشاره به تحریماتی اقتصادی دشمنان افزود: کشور ما حاوی ظرفیت ها و ذخایر علمی ، منابع انسانی ، اقتصادی و قدرت مدیریت بالایی است و با استفاده از این فرصت ها و عبور از راه مقاومت از سختی ها گذر می نماید.

وی بیان نمود: راه مقاومت برای ملت ما به برکت داشتن رهبری هدایتگر ، با ایمان و صالح آسان و هموار بوده و صبر و مقاومت و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه عبور از این تنگناها را برای ما آسان می نماید.

وی گفت: همهی پیشرفت هایی که در حال حاضر کشورمان به آن نایل شده در سایه مقاومت و صبر ملت ایران است.

وی با اشاره به وعده الهی در قرآن مبنی بر پیروزی اقوام صبور ، پیروی ملت ایران از قرآن کریم و تسلیم نشدن در برابر نقشه ها و تهدیدهای دشمنان را عامل سربلندی و سرافرازی ملت ایران توصیف نمود.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ما الگوی مقاومت و صبر بودند افزود: شهدای ما با توسل به گوهر وجودی خویش و ایمان و بصیرت قدم به جنگ نابرابر گذاشته و پیروزمندانه و سربلند خارج آمدند.

وی افزود: هیچ جنگی در طول تاریخ معاصر به اندازه جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابرانه نبوده ، ولی شهدای ما با توسل به نیروی ایمان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه توانستند الگویی از انقلاب برای جهانیان بسازند.

وی گفت: شهدای ما لباس عزت ، عظمت ، افتخار و غرور الهی بر تن این ملت پوشاندند و اجازه ندادند کشور ما به کشوری اشغال شده و استعمار شده تبدیل شود.

وی افزود: اگر شهدا نبودند از کشور ما با این شکوه و عظمت یاد نمی شد و به برکت خون شهدا بود که یک ملت در برابر جهان قدرتمند متحد پیروز شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر چهار با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و شهید خلبان غفور جدی از فرماندهان عملیات والفجر چهار صبح امروز سه شنبه در حسینیه ثاراله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.