جانشین فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها در پی حل مشکلات داخلی خود باشند

جانشین فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها در پی حل مشکلات داخلی خود باشند

امیر سرتیپ دادرس با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا در حال فروپاشی است؛ لذا بهتر است که مقامات آمریکایی به دنبال حل مشکلات خودشان باشند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استفاده از تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس همواره مورد تأکید فرمانده معظم کل قوا قرار دارد و نیروهای مسلح ازجمله ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای استفاده از این تجارب گرانبها به کار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می‌کنند و تجهیزات و فناوری‌هایی داریم که گاهی در دنیای مدرن امروز هم موجود نیست، اما بیان آن‌ها به مصلحت نیست. این آمادگی که در قبال آن احترام نظام بین الملل را در پی دارد یعنی قدرت و اقتدار، یک واقعیت گویا و غیر قابل انکار است.
جانشین فرمانده کل ارتش درباره تلاش‌های مقامات آمریکایی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب هرآنچه توانسته‌اند انجام داده‌اند؛ آیا چیزی بیش از این می‌توانستند انجام دهند؟ آن‌ها به جای این تلاش‌های بیهوده بهتر است، مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند. کشور آن‌ها در حال فروپاشی است؛ لذا بهتر است به دنبال حل مشکلات خودشان باشند.
امیر دادرس تأکید کرد: آمریکایی‌ها بهتر است به دنبال راه حلی برای عدم همراهی بین‌المللی با خودشان باشند و به بی‌اخلاقی‌های رفتاری خود توجه کنند؛ این بی‌اخلاقی‌ها چه پیامی برای آیندگان در کشور آمریکا به همراه خواهد داشت؟ من گاهی اوقات دلم برای مردمی که در آمریکا زندگی می‌کنند، می‌سوزد که چنین حاکمانی دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است امروز در داخل کشور با مشکلاتی روبه‌رو باشیم، اما ما نظامی داریم که رهبرش امام‌گونه و با اخلاق، حاکم بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم است؛ اما رهبران آمریکا افتخارشان در بی اخلاقی است.
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به هزینه‌های گسترده دشمنان در فضای مجازی برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی مردم جهان گفت: آنچه ما از آمریکایی‌ها می‌دانیم و آنچه در فضای مجازی بیان می‌شود، بسیار متفاوت است. رفتار رئیس جمهور آمریکا چندش‌آور است؛ او تابحال بنا بر اعلام خود آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ هزار دروغ از تریبون رسمی گفته است و افتخار او دستگیری پناهندگان مکزیکی و جدا کردن فرزندان آن‌ها از والدین‌شان است.
امیر دادرس با بیان اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، افزود: امروز کشورهایی که در هژمونی آمریکا بودند از او فاصله گرفته‌اند و ما شاهد ظهور قدرت‌های جهانی جدید هستیم و یک‌جانبه‌گرایی درحال از بین رفتن است.
جانشین فرمانده کل ارتش در پایان گفت: امروز به آن چنان قدرت و عزتی رسیده‌ایم که اگر کشتی به آن سوی جهان می‌فرستیم به خوبی مأموریتش را بدون هیچ مزاحمتی انجام می‌دهد و این در واقع پرتو قدرت ما در آن منطقه است، که البته ممکن است ما کمتر قدر آن را بدانیم؛ زیرا در فضای مجازی نمی‌گذارند که ما با واقعیت روبه‌رو شویم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.