جانشین فرمانده کل سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۸ مقیاس کوچکی از توانمندی‌ ایران است

۰۷م اسفند ،

سردار سلامی یکی از ویژگی ها و اجزای اصلی رزمایش پیامبر اعظم ۸ را قدرت تمرکز آتش، پیوستگی آتش، دقت آتش و همزمان سازی حرکت با آتش خواند و گفت: هر چه که از زمان می گذرد طراحی های ما پیشرفته‌تر می‌شود.
سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی ما در این رزمایش بر اساس واقعیت پیش بینی شده و بر اساس رخداد احتمالی حمله دشمن یگان های خود را تقویت کرده ایم.

وی با بیان اینکه این رزمایش شبیه سازی شده صحنه واقعی حمله احتمالی دشمن است، گفت: تنها فرق این رزمایش با حمله احتمالی این است که دشمن حضور فیزیکی ندارد، اما همه توانمندی های دشمن در طراحی ها به صورت واقعی پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: توسعه مهارت و ارتقاء قدرت و طراحی نقشه در رزمایش پیامبر اعظم ۸ به صورت واقعی بوده است.

سردار سلامی همچنین ترکیب قدرت و آتش و تحرک و حرکت سریع واحدهای رزمی را در این رزمایش بسیار خوب ارزیابی و تصریح کرد: این رزمایش در مقیاس کوچکی از توانمندی‌های واقعی ما برگزار شده و توانمندی‌های ما در صحنه واقعی به مراتب بیشتر از این است.

جانشین فرماندهی کل سپاه یکی از ویژگی ها و اجزای اصلی این رزمایش را قدرت تمرکز آتش، پیوستگی آتش، دقت آتش و همزمان سازی حرکت با آتش خواند و گفت: هر چه که از زمان می گذرد طراحی های ما پیشرفته تر می گردد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.