جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:همه باید مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشیم

۲۱م اسفند ،

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان امروز تنها راه نابودی انقلاب را جدایی مردم از ولایت می دانند، لذا در این راه از تمام امکانات خود استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، در مجمع عالی بسیج استان با اشاره به این‌که دشمن در جنگ نرم از اشخاصی که گاها سابقه درخشانی داشتند به عنوان ابزار استفاده می کند، گفت: امروز همه باید مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی تصریح کرد: امام علی(ع) می فرمایند: فتنه تاریک کننده است، یعنی نور را می برد و خاموش می کند که ما درطول عمر این چند دهه انقلاب فتنه های بسیاری را ملاحظه کرده‌ایم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی گفتمان دنیا را عوض کرد، اظهار کرد: این انقلاب به مردم جرات داد تا فریاد مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان برسانند.

حاجی صادقی با بیان این‌که یگانه عامل پیروزی پی‌درپی انقلاب در برابر همه جهان پیوند امت با ولایت یعنی ولایت محوری است افزود: این دو وقتی به هم وصل باشند، خطرناک می باشند، اما امت بی ولایت هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به این‌که کارگردان فتنه سال ۸۸ اتاق فکر آمریکا بود، ادامه داد: از نظر دشمنان یگانه راه شکست و مهار انقلاب این است که مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که فتنه سال ۹۰ نسبت به فتنه‌های دیگر داری تشابهاتی است، اظهار کرد: این فتنه دارای سه هدف اصلی از جمله براندازی نظام ولایی، جلوگیری از گسترش انقلاب و به انحراف کشاندن آن است.

حاجی صادقی ادامه داد: راهبرد کلان در این زمینه متمرکز شدن وهدف‌گیری ولایت محوری به عنوان یگانه عامل پیروزی انقلاب در برابر همه تهاجمات و فتنه‌ها است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون وظیفه بسیجیان گفت: بسیجیان در این زمینه دارای ۱۰ وظیفه می باشند که از جمله آن می‌توان به بصیرت افزایی نسبت به اهداف وراهبردها، تقویت فکری وعملی ولایت محوری، بالا بردن سطح معنویت، نهادینه کردن مقاومت در بخش‌های مختلف جامعه، بالا بردن نشاط و امید مردم، آسیب‌پذیری دشمن، مقابله با اندیشه خطرناک دین داری منهای انقلاب، تبیین اصول گرایی نه اصول گرایان، داشتن تبری و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم همراه با هوشیاری وبصیرت اشاره کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.