جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:اگر بصیرت نبود ۹دی خلق نمی‌شد

۱۰م دیماه ،

133-4.jpg

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: اگر بصیرت نبود ۹دی خلق نمی‌شد و همین بصیرت مردمی، حماسه بی‌نظیر ۹دی را خلق کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در نشست بصیرتی-سیاسی فرهنگیان خرم‌آباد که در کانون ادب این شهرستان برگزار شد، گفت: سالروز ۹دی روز بزرگ و یادآور ۲۲ بهمن است و در تاریخ انقلاب با واقعه غدیر خم برابر است.

وی افزود: مردم ایران در ولایتمداری پیشتاز می باشند و ولایتمداری خود را هم در صحنه‌های دفاع مقدس و هم در الگو انتخاب کردن نشان داده‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که امسال سومین سالروز حماسه ۹دی را پشت سر می‌گذاریم، گفت: وظیفه معلمان بصیرت‌افزایی به دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: باید چیستی، چرایی و چگونگی بصیرت را بشناسیم و آن را در اختیار نسل جوان قرار دهیم.

حاجی ‌صادقی با بیان این‌که همان طور که در قرآن آمده بعضی‌ها چشم سرشان کور نیست بلکه چشم دلشان کور است، گفت: بصیرت‌شناسی را می‌توان در صحنه عملیاتی شناخت.

وی با بیان این‌که بصیرت تشخیص حق از باطل است، یادآورشد: ۹دی هنوز برای مردم باز نشده چراکه این حرکت سبب شد، بیداری اسلامی در منطقه، قدرت اسلام و … به نمایش گذاشته شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: ۹دی‌ماه تجلی ولایت محوری شاگردان مکتب ولایت و مردم سالاری دینی است.

حاجی‌صادقی اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی احساس کرده با انقلاب اسلامی ایران موجودیتش در حال تغییر است، لذا برای از بین بردن انقلاب نقشه‌ها و فتنه‌های مختلف طراحی می‌کند، بعد از این‌که دیدند در فتنه سال ۸۸ نتوانستند محاسبات را تغییر دهند و مردم را از ولایت جدا کنند، اکنون با حرکت‌های دیگر می‌خواهند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و می‌خواهند با تحریم مقاومت مردم را بشکنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن موضع ضعف دارد و آمریکا از انقلاب اسلامی ایران ‌هراس دارد.

وی یادآورشد: قرآن کریم به ما فرمان داده است، هر ملتی که با استکبار تن به مذاکره بدهد تن به ذلت داده است.

حاجی‌صادقی افزود: حیاط و هدایت یک انسان به بصیرت او بستگی دارد و باید گفت، بقای جمهوری اسلامی بصیرت است، چراکه بصیرت به مردم قدرت تشخیص و مقاومت می‌دهد.

وی گفت: اگر بصیرت نباشد، انسان کور و ابزارش هم در دست دشمن است.

حاجی‌صادقی افزود: امروز استکبار جهانی انقلاب اسلامی را خطری جدی برای موجودیت خود می‌داند و در صدد است با فتنه‌ای تازه با عنوان تحریم و فشار اقتصادی بر مردم، ما را به عقب‌نشینی از پیروی از ولایت وادار کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیام ۹دی‌ماه، ملت ایران را ملتی قدرشناس و اهل مقاومت نشان داد و نهادینه شدن مقاومت در تمام عرصه‌ها سبب ناکامی دشمن می‌شود.

وی تصریح کرد: فتنه آینده در انتخابات ۹۲ در راه است، پس همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ مقاومتی باید در جامعه ایجاد شود، چراکه با ایجاد فرهنگ مقاومتی، اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که نسبت به ولایت فرمانبردار باشند و این‌که خود را نوکر مردم بداند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.