جانواریو: قهرمانی استقلال را پیش بینی نمی‌کنم/ امیدوارم یک فصل رویایی برای هواداران رقم بزنیم – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ در روزهایی که هواداران استقلال آن طور که باید از نتایج تیم محبوب خود راضی نیستند و بیش از هر زمان دیگر جای خالی ستاره ای همچون فرهاد مجیدی را در تیم خود احساس می کنند، پسر برزیلی ستاره بی چون و چرای استقلال و تنها دل خوشی امیر قلعه نویی شده.

فابیو جانواریو که در بازی استقلال مقابل نفت آبادان موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند، در مورد این بازی گفت: «از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالم، اگر بخواهم واقعیت را بگویم تیم ما در این بازی بیش از هر چیز دیگر دنبال نتیجه بود زیرا هوای بسیار گرم آبادان شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده بود که نمی توانستیم بازی خود را ارائه دهیم. به هر حال این برد با توجه به شرایط ما در جدول بسیار مهم بود.»

او ادامه داد: «نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندند شرایط برای ما بسیار دشوار شد. هر چند بعد از دریافت گل تیم ما موفق شد خودش را پیدا کند. ما در این بازی موقعیت های زیادی را خلق کردیم که این مسئله برایمان بسیار اهمیت دارد.»

جانواریو در مورد گل برتری استقلال که خودش به ثمر رساند گفت: «از به ثمر رساندن آن گل بسیار خوشحالم و لی مهم تر از آن گل این بود که تیم ما تا آخرین لحظه جنگید تا به پیروزی برسد. از اینکه به عنوان بخشی از استقلال به این تیم کمک کردم تا سه امتیاز بازی را بگیرد، خوشحالم.»

ستاره برزیلی آبی های پایتخت در واکنش به حرف های امیر قلعه نویی مبنی بر قهرمانی این فصل استقلال گفت: «من به قلعه نویی ایمان دارم و به قهرمانی استقلال بسیار خوش بین هستم. با توجه به اینکه ما یک بازی کمتر از دیگر تیم های لیگ داریم و می دانیم در صورت پیروزی در آن بازی به صدر جدول بسیار نزدیک خواهیم شد. ما در هر بازی تمام تلاشمان را می کنیم که سه امتیاز را از آن خود کنیم که در پایان فصل دل هواداران شاد شود اما آخر فصل را پیش بینی نمی کنم.»

او در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان و حواشی آن بازی گفت: «فقط لحظه هایی از آن بازی را دیدم و در مورد اتفاقات پیش آمده در آن بازی نظر خاصی ندارم.»

ستاره سابق سپاهان در پایان گفت: «فصل جاری فصل بسیار مهمی برای باشگاه استقلال است. ما بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم و بازی به بازی بهتر می شویم. با توجه به اینکه سال های زیادی از قهرمانی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا می گذرد امیدوارم علاوه بر لیگ در آسیا هم به موفقیت برسیم تا یک فصل رویایی را برای هواداران رقم بزنیم.»

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.