جانی دپ، با ۴۵ امضا در یک دقیقه رکوددار شد!

۰۵م اسفند ،

«دپ» ۴۴ ساله دست تندی در امضا دادن دارد. او نه تنها امضای زیبایی دارد و از درخواست طرفدارانش برای امضا دادن استقبال می کند بلکه قادر است در یک دقیقه حدود ۴۵ امضا بزند.

ممتازنیوز: پایگاه اینترنتی «High Collection Autograph» در فهرستی اولیه به معرفی ستارگان هالیوودی که بیشترین امضا را به طرفدارانشان می دهند، پرداخته است. این بازیگران نه تنها قادر می باشند در کوتاهترین زمان بیشترین امضا را برای طرفدارانشان بزنند، بلکه با روی خوش از درخواست آنها استقبال می کنند. این گزارش بامزه را به نقل از سینما خبر بخوانید:

– «جانی دپ»: «دپ» ۴۴ ساله دست تندی در امضا دادن دارد. او نه تنها امضای زیبایی دارد و از درخواست طرفدارانش برای امضا دادن استقبال می کند بلکه قادر است در یک دقیقه حدود ۴۵ امضا بزند. البته موقع امضا گرفتن باید مراقب محافظان بداخلاق او نیز بود.

– «مت دیمون»: ستاره فیلم «بورن» نیز با طرفدارانش مهربان و خوش اخلاق است. با آنها عکس می گیرد و تا دلتان بخواهد به آنها امضا می دهد. او در یک دقیقه ۴۰ امضا می زند.

– «برنیس مارلو»: بانوی «جیمز باند» امضادهنده خوبی است. گویا او می دانسته که فیلم «اسکای فال» موفقیت چشمگیری خواهد داشت و برای همین دست خود را برای امضا دادن تند کرده است. او با حضور در مراسم فرش قرمز این فیلم، صدها امضا به طرفدارانش داده و با آنها عکس گرفته است. در میان بانوان او بهترین امضادهنده است.

– «جورج کلونی»: «جورج کلونی» به هیچ عنوان طرفداران خود را ناراحت نمی کند اما او به راحتی با آنها عکس می اندازد و به قدری سریع امضا می زند که گویی خط خطی می کند. او همچنین برای طرفدارانش یادداشت های دوست داشتنی می نویسد.

– «کاتریل هایگل»: «هایگل» تا جایی که بتواند برای طرفدارانش امضا می زند. او از کشیدن قلب و نقاشی های کوچک برای طرفدارانش کوتاهی نمی کند.

– «میلا جوویچ»: ستاره فیلم «ون هلسینگ» در کنار چهره جدی، بسیار مهربان است و می تواند در ۶۰ ثانیه بیش از ۴۰ امضا بزند.

منبع:تماشا


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.