جان‌واریو: آرزویم بازگشت و کمک به استقلال است

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

هیچ پیشنهاد رسمی‌ای نداشتم اما…

جان‌واریو: آرزویم بازگشت و کمک به استقلال است

سه شنبه ۱۸ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – این روزها بحث بازگشت فابیو جان‌واریو به استقلال به سوژه اصلی اطراف اردوی این تیم تبدیل شده، تا جایی که واکنش‌های متفاوتی نیز در پی داشته است. هافبک برزیلی و محجوب سال‌های گذشته با خاطرات خوبی که برای طرفداران رقم زد، هنوز یکی از مردان محبوب این تیم شمرده می‌شود. با فابیو گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده‌ایم که می‌خوانید:

فابیو با وجود خداحافظی از فوتبال هنوز مشتریان زیادی در ایران داری؟
مشتری؟! من در جریان چیزی نیستم و خبری از این موضوع ندارم اما می‌خواهم واقعیتی را بگویم که مدت‌‌هاست عذابم می‌دهد.

چه واقعیتی؟
اینکه از خداحافظی‌ام در سن ۳۳ سالگی واقعاً پشیمانم و دوست دارم فضایی به وجود بیاید تا بتوانم دوباره به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کنم.

پس شنیدن خبر ابراز علاقه دوباره استقلال به جذب تو می‌تواند خبر خوبی برایت باشد؟
(می‌خندد) در این مدت که از استقلال دور بودم، همواره اخبار و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردم چون حس عجیبی به این تیم و طرفدارانش دارم اما واقعاً باید بگویم در خصوص بازگشت به استقلال نه چیزی شنیده‌ام و نه کسی به صورت رسمی به من پیشنهادی داده است. از طریق مدیر برنامه‌هایم در ایران تنها در جریان احوالپرسی کادر فنی و سرمربی استقلال از خودم قرار گرفتم و نه بیشتر اما بازگشت به استقلال یکی از آن آرزوهایی است که دوست دارم دوباره به آن برسم تا به تیم محبوبم کمک کنم که قهرمان شود.

قبل از اینکه از استقلال بروی همه جا صحبت از مصدومیت رباط صلیبی تو به گوش رسید. پای خود را جراحی کردی؟
نه جراحی نکردم چون نیازی نبود. در همان مقطع هم اگر فراموش نکرده باشید، همه پزشکان متخصص گفتند رباط من آسیب دیده و پاره نشده که در بازگشت به برزیل زیر نظر یکی از متخصصان معروف برزیل تمرینات ویژه‌ای را انجام دادم و الان کاملاً در شرایط بازی قرار دارم.

یعنی به صورت حرفه‌ای تمرین کردی؟
نه به صورت حرفه‌ای تمرین نکردم چون بدجوری مشغله فکری داشتم و باید به پروژه‌های ساختمانی‌ام رسیدگی می‌کردم اما تمریناتم در حدی بود که بتوانم برای تیم باشگاهی کاسول در لیگ محلی برزیل بازی کنم، همان تیمی که فوتبالم را مدیونش هستم.

لیگ ایران از هفته آینده به مدت ۵۰ روز تعطیل می‌شود، پس اگر استقلال رسماً تو را بخواهد، می‌توانی در این مدت به شرایط بازی برسی؟
بله صد درصد می‌رسم اما همه این اتفاقات منوط به درخواست همکاری مجدد باشگاه استقلال است که تا این لحظه درخواستی به دستم نرسیده است.

فکر می‌کردی شرایط به نحوی رقم بخورد که روزی طرفداران استقلال خواستار بازگشت تو به عنوان منجی تیم شوند؟
من در ایران خاطرات بسیار خوبی با طرفداران استقلال داشتم و همواره خودم را مدیون آنها می‌دانم، الان هم حاضرم بدون هیچ چشمداشتی بیایم و به استقلال کمک کنم تا دوباره به روزهای اوجش بازگردد. در خودم این توانایی را می‌بینم و مشکلی هم از این حیث ندارم.

RSS
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.