جان باختن پسر ۲۲ ساله به دلیل تشنگی

توسط ۲۰خبر | چهارشنبه, ۱۴ تیر

پسر ۲۲ ساله ای به نام کین گورنی بر اثر تشنگی جان خود را در بیمارستان از دست داد.

۲۰خبر ؛ طبق گزارشات رسیده، کین که در یک بیمارستان بزرگ آموزشی بستری بود، قبل از مرگ آنقدر تشنه بود که با پلیس تماس گرفته و از آنها کمک خواسته بود، ولی پرستاران به مامورین پلیس گفت بودند که کین در حالت گیجی به سر می برد و نیازی به کمک پلیس ندارد.

دلیل مرگ کین بی توجهی و کم کاری پرسنل بیمارستان اعلام شده است. مادر او می گوید که بارها به برخورد نامناسب و بی اعتنایی پرستاران اعتراض کرده و از عدم رسیدگی به وضعیت پسرش ابراز نگرانی کرده بوده است. خانم گورنی می گوید وقتی پسرش بی تاب می شد به او آرام بخش تزریق می کردند، و شب قبل از مرگ اگرچه در اتاق خصوصی به سر می برد، پرستاران به اتاقش سرکشی نکردند.

این جوان ۲۲ ساله که به ورزش فوتبال و دوعلاقه بسیار داشت و قصد داشت مغازه قفلسازی و تعمیرات کفش باز کند، در سال ۲۰۰۸ به تومور مغزی مبتلا شد. اگرچه کین از این بیماری جان سالم به در برد، ولی تومور، غده هیپوفیز او و در نتیجه مکانیزم های بدنش مانند سطح مایعات بدن را دچار اختلال کرده بود.

مادر کین می گوید که حال پسرش اخیرا بهبود یافته و کم کم زندگی او روال عادی خود را از سر گرفته بود ولی متاسفانه غفلت و کوتاهی پرسنل بیمارستان مرگ او را رقم زد.


مجله اینترنتی ۲۰خبر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.