جان وو با «ببرهای پرنده» بازمی‌گردد

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، شرکت‌های «سایرت اینوستمنتز» و «چاینا فیلم گروپ» پروژه «ببرهای پرنده» (Flying Tigers) را تهیه می‌کنند.
 

داستان دربارهٔ گروهی خلبان آمریکایی است که در دوران جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی چین پیوستند تا با حملات ژاپنی‌ها مقابله کنند.
 

این گروه خلبانان داوطلب به خاطر تصاویر طراحی شده از کوسه‌ها روی هواپیماهای خود شهرت داشتند و به ببرهای پرنده معروف بودند. آنها در سال‌های آغازین جنگ در سراسر آسیا با ژاپنی‌ها مبارزه می‌کردند.
 

«ببرهای پرنده» در چین در قالب یک فیلم دو قسمتی و در سطح بین‌المللی به صورت یک سریال کوتاه شش ساعته به نمایش درمی‌آید.
 

«رد کلیف» پروژه قبلی وو نیز سال ۲۰۰۸ در بازارهای چینی‌زبان در دو قسمت روی پرده رفت، اما برای نمایش در سطح بین‌المللی نسخه‌ای حدودا دو ساعت و نیمه از آن تهیه شد.
 

فیلمبرداری «ببرهای پرنده» اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. وو و ترنس چانگ از طریق شرکت خود «لاین راک پروداکشنز» در تهیه این پروژه مشارکت دارند که خبر تولید آن اولین بار نوامبر ۲۰۰۹ اعلام شد.
 

وو که در بلاک‌باسترهای هالیوودی مانند «تغییر چهره» و «مأموریت: غیرممکن ۲» کار کرده، دربارهٔ «ببرهای پرنده» گفت: «این پروژه‌ای است که همیشه می‌خواستم آن را انجام بدهم، چرا که داستانی دربارهٔ شجاعت، ابتکار و روحیه است.»
 

وو در هنگ کنگ با کلاسیک‌های جنایی مانند «سرسخت» و «فردایی بهتر» به شهرت رسید.
 

هالیوود ریپورتر / ۲۲ آوریل / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.