جای موفقیت المپیک درکلکسیون فرنگی ایران خالی است

 محمد بنا در آستانه آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی سی‌امین دوره بازی‌های المپیک ضمن اشاره به آخرین وضعیت کشتی گیران ایران گفت: خوشبختانه اکثر ملی پوشان در شرایط مطلوبی قرار دارند و تنها قاسم رضایی از ناحیه صورت دچار تورم شده که باید تا ۴۸ ساعت آینده این مشکل را برطرف کند، در غیر این صورت حضور او روی تشک با مشکل مواجه خواهد شد.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با بیان اینکه توقع مردم از کشتی فرنگی به حق بالا رفته است، افزود: افتخاراتی که در چند سال اخیر کشتی فرنگی ایران کسب کرده توقع مردم را به حق بالا برده است. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن جای خالی مدال و موفقیت در المپیک را در کلکسیون افتخارات کشتی فرنگی ایران پر کنیم.

 محمد بنا با ابراز امیدواری از اینکه حمید سوریان بتواند در روز اول مسابقات کشتی فرنگی به موفقیت دست پیدا کند، تصریح کرد: خوشبختانه حمید سوریان به عنوان یکی از کشتی گیران باتجربه و میدان دیده ایران در اولین روز روی تشک خواهد رفت که امیدواریم بتواند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند و زمینه ساز پیروزی‌های سایر ملی پوشان ایران باشد.

 محمد بنا در مورد تاثیر قرعه ‌کشی مسابقات کشتی فرنگی در عملکرد کشتی گیران ایران خاطر نشان کرد: هرچند اعتقاد دارم همه کشتی گیرانی که به المپیک راه پیدا کرده‌اند در سطح بسیار بالایی قرار دارند اما قرعه هم می‌تواند در برخی از اوزان برای کشتی گیران تاثیرگذار باشد. امیدوارم که ملی پوشان کشورمان با قرعه مناسبی مواجه شوند.

 مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن از فردا یکشنبه آغاز می‌شود که طی آن حمید سوریان، نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.