جایزه احمدی نژاد به مدیر افغانی+عکس

۲ م دیماه ،

جایزه صلح و دوستی از سوی محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در نودمین سال روز تاسیس جمعیت هلال احمر به خانم گیلانی اهدا شده است.

ممتازنیوز: مسوولان جمعیت سره میاشت کشور می گویند که بانو فاطمه گیلانی رییس عمومی جمعیت هلال احمر افغانی، روز قبل (جمعه) جایزه صلح و دوستی را به دست آورده است.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از خبرگزاری «بخدی» افغانستان، جایزه صلح و دوستی از سوی محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در نودمین سال روز تاسیس جمعیت هلال احمر به خانم گیلانی اهدا شده است.

این اداره با نشر خبرنامه ای گفته است که جایزه صلح و دوستی از سوی محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در نودمین سال روز تاسیس جمعیت هلال احمر به خانم گیلانی اهدا شده است.

احمدی نژاد در برنامه تجلیل از نودمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر این کشور گفت: “این مدال به پاس خدمات شایسته خانم گیلانی در راس جمعیت هلال احمر افغانی اهدا می گردد.”

جمعیت هلااحمر (سره میاشت) افغانستان از سال ۲۰۰۱ به این سو در کشور به فعالیتش آغاز کرده و در اکثر ولایات کشور نمایندگی دارد.

مسوولان این اداره اعلام کرده اند که در جریان چند سال قبل دستاوردهای قابل ملاحظه ای داشته اند.

سید حسین عالمی بلخی، عضو بورد رهبری جمعیت افغانی سره میاشت و رئیس کمیسیون امور شهدا معلولین ولسی جرگه، محمد قاسم هاشمزی، از اعضای رهبری جمعیت افغانی سره میاشت و شماری از کارمندان  این  اداره در این مراسم شرکت کرده بودند.

جایزه صلح از سوی هلال احمر ایران هر ده سال یک بار یکی از چهره های پر تلاش در امر خدمات رسانی به مردم اهدا می گردد


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.