جایزه بهترین تصویر در مانیتور و تلویزیون به ال جی رسید

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: ال‌جی برای دومین سال متوالی از TIPA جایزه بهترین تصویر در مانیتور و تلویزیون را دریافت نمود

مانیتور فوق عریض (۲۱:۹) مدل۳۴UM95   ال‌جی به عنوان برترین نمایشگر تصویر  شناخته شد. این مدل ۳۴ اینچی با رزولوشن فوق العاده ۳۴۴۰ x 1440 ، مدیریت خارق العاده رنگ  و امکانات اتصالی بی‌همتا شامل  Thunderbolt 2 ، برنده این جایزه شده است. همچنین تلویزیون Ultra HD سری UB980 با عنوان بهترین نمایشگر تصویر ( Best Photo TV ) مورد تقدیر TIPA قرار گرفت.

به گفته مدیر ارشد این بخش ال‌جی: ما مفتخر به دریافت جایزه TIPA برای مانیتور ۳۴ اینچی خود هستیم . وی افزود: ال‌جی با ارائه مانیتور حرفه‌ای با قابلیت‌های فوق العاده و تصویرهای بی همتا، استاندارد جدیدی برای مرغوبیت مانیتورها بنا کرده است، و به توسعه و تولید بهترین نمایشگرهای خانگی و حرفه ای خود ادامه خواهد داد.

متخصصین و گرافیست‌های حرفه ای به طور قطع وضوح و کیفیت تصویر ، دقت رنگ و قابلیت‌های دیگر مانیتور ۳۴UM95 را در کار خود احساس خواهند کرد. نمایشگر عریض ۳۴ اینچی IPS از نسبت تصویر محبوب و رو به رشد (۲۱:۹) و نیز رزولوشن فوق عریض QHD بهره‌مند است. این محصول همچنین امکانات اتصالی فراوانی از جمله Thunderbolt 2 که با آن میتوان تا سرعت ۲۰ گیگابایت داده‌ها را انتقال داد  استفاده میکند که این قابلیت هنگام کار با عکسها و ویدیوهای بسیار حجیم سرعت کار را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

مانیتور Ultra Wide ال‌جی قادر است تا ۹۹ درصد رنگ‌های فضای رنگ SRGB را باز تولید کرده و کالیبره شدن سخت افزار نیز از طریق نرم افزار اختصاصی ال‌جی به نام  True Color Finder و یک ابزار مقیاس‌بندی، انجام می پذیرد. به همین دلیل تصاویر و ویدیوهای نمایش داده شده بر روی ۳۴UM95  با رنگ و شفافیتی فوق العاده باز تولید می‌شوند. علاوه بر این نرم افزار ۴-Screen Split مدیریت چندین فایل و دستگاههای جانبی را به راحتی امکان‌پذیر می سازد. لازم به ذکر است ۳۴UM95  با Mac Pro نیز سازگار است.

تلویزیون Ultra HD مدل UB 980 که برنده جایزه Best Photo TV مؤسسه TIPA شده است بهترین انتخاب برای مشاهده عکس ها بر روی تلویزیون است. این مدل پیشرفته با رزولوشن ۴ برابر تلویزیون‌های FULL HD به طور چشمگیری باعث افزایش وضوح و جزئیات تصویر می‌گردد. همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی IPS 4K Display دارای زاویه دید گسترده با رنگ‌های بسیار زنده و کنتراست یکسان می‌باشد.

TIPA با ۲۹ مجله عضو ، از ۱۶ کشور مختلف یکی از تأثیرگذارترین مؤسسات در زمینه عکاسی و تصویر در دنیا می‌باشد. اعضای این مجموعه ، سالیانه بهترین محصولات را بر اساس استانداردهایی، از قبیل نوآوری تکنولوژی و سادگی استفاده و ارزش مالی انتخاب می‌نمایند.

 


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.