جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری همزمان با برپایی سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فن‌آوری طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر امسال برگزار می‌شود.
 
 
به گزارش فارس، بهزاد سلطانی مشاور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر گفت: افزایش توانایی‌های ملی در خلق ثروت و ارتقای جایگاه بین‌المللی در اثر توسعه فناوری و نوآوری از اهداف کلان برپایی این جایزه است.
 
وی خاطر نشان ساخت: افزایش رقابت پذیری بنگاه‌ها و سازمان‌ها بر اساس توسعه فناوری و نوآوری از دستاوردهای کلان این جایزه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: شرط حضور در فرآیند این جایزه برای تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، تجاری سازی حداقل یک محصول یا خدمت فناورانه است.
 
سلطانی با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که در جایزه شرکت می‌کنند، طی چند مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرند، خاطر نشان ساخت: در نهایت شرکت‌ها و سازمان‌های برتر توسط هیات داوران جایزه انتخاب می‌شوند.
 
وی گفت: مجموعه ای از معیارهای خرد و کلان مدیریت فناوری به عنوان معیارهای ارزیابی و نحوه انتخاب برترین‌ها انتخاب شده‌اند که با توجه به فرایندها و دستاوردهای شرکت‌ها طراحی شده است.
 
رییس کمیته راهبردی جایزه ملی مدیریت فناوری افزود: ارزیابی شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلف در دو بخش توانمندسازیهای مدیریت فناوری و نتایج مدیریت فناوری صورت می پذیرد.
 
وی ادامه داد: در بخش توانمندسازیهای مدیریت فناوری، شناسایی، انتخاب، اکتساب و بهره داری از فناوری در کنار حفاظت از فناوری و یادگیری فناورانه، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.