جایگزینی برای گوگل‌ریدر

۱۲ تیرماه ۱۳،

همین چند روز پیش بود که فعالیت سرویس محبوب گوگل‌ریدر به صورت رسمی متوقف شد. حالا کاربران گوگل ریدر به دنبال یک جایگزین مناسب برای این سرویس می باشند. اگر شما هم جزو این اشخاص میباشید پیشنهاد می‌کنیم از سرویس Digg Reader استفاده کنید.
 
این سرویس به آدرسWWW.Digg Reader.COM  نام فیدخوان تازهی است که با آن می‌توان به مطالعه آخرین خبرها،مقالات وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف از طریق فید پرداخت.
شاید بتوان گفت دیگ ریدر یکی از بهترین جایگزین‌ها برای سرویس گوگل ریدر است، طراحی ساده و یکپارچه و کلید‌های کنترل از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس است. برای آغاز تنها کافی است حساب گوگل ریدر خود را در پایگاه اینترنتی وارد کنید و  در این مرحله اگر نیاز به اضافه کردن وب‌سایت تازهی به لیست فید‌های خود دارید نام آن را تایپ کنید.
پیدا کردن سریع مقاله‌های محبوب، ذخیره‌سازی مطالب و خواندن آن در هر زمانی که وقت داشتید، لایک و اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی و… از ویژگی‌های این سرویس فیدخوان است. همچنین همانند گوگل ریدر شما می‌توانید در دیگ ریدر نیز از کلید‌های میانبر استفاده کنید برای مثال از j و k برای مقاله قبلی یا بعدی استفاده کنید، با s مقاله را ذخیره کنید و با d آن را در دیگ منتشر کنید. این پایگاه اینترنتی اپلیکیشن مخصوصی هم برای سیستم‌عامل IOS و آندروید طراحی کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.